November 04, 2023

AYOB MAKMOR ZAKARIA - PULAU PINANG

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
جزاكم الله خيراالجزاء


HARI BAHAGIA BUAT Ayob Makmor dengan pasangganya Wan Shafika Alia Binti Hisyam Marikan. Hari yang mana mereka berdua secara sah telah menjadi suami isteri, akhirnya tamatlah zaman bujang mereka berdua.

SEMOGA ALLAH MEMBERI SEGALA RAHMAT KESIHATAN DAN RAHMAT KEJAYAAN BUAT KAMU BERDUA. Sentiasalah belajar dan bersyukur didalam mengharunggi kehidupan ini.

ALLAH HUMMASOLLIALA SAIYIDINA MUHAMMAD.ALLAH HUMMASOLLIALA SAIYIDINA MUHAMMAD.ALLAH HUMMASOLLIALA SAIYIDINA MUHAMMAD. Kami doakan agar ALLAH sahaja yang memelihara kamu berdua.

بَارَكَ اللَّهُ لَكَ، وَبَارَكَ عَلَيْكَ، وَجَمَعَ بَيْنَكُمَا فِي خَيْرٍ
Semoga Allah melimpahkan keberkahan kepadamu dan keberkahan atas pernikahanmu, serta mengumpulkan kalian berdua dalam kebaikan.





بَارَكَ اللهُ لَكَ، وَبَارَكَ عَلَيْكَ، وَجَمَعَ بَيْنَكُمَا فِي خَيْرٍ

Semoga Allah memberikan keberkahan kepada masing-masing dari kamu berdua pada yang sepasang, dan semoga Dia Allah mengumpulkan kalian berdua dalam kebaikan.

"Selamat Pengantin Baru AYOB MAKMOR BIN ZAKARIA BERSAMA WAN SHAFIKA ALIA BINTI HISYAM MARIKAN.! Semoga Allah memberkati ikatan perkahwinan KALIAN dan menjadikan KAMU berdua sebagai pasangan yang BERJAYA didunia dan akhirat."

"Tahniah dari KAMI kepada pasangan pengantin baru ini! Moga-moga perkahwinan ini sentiasa dipenuhi dengan kebahagiaan yang tidak terhingga dan barakah dari ALLAH."

"Ucapan Selamat Pengantin Baru! Mohon doa dari ALLAH agar memberkati langkah-langkah kamu berdua dalam hidup bersama dan menjadikan kamu berdua sebagai pasangan yang bahagia selamanya."












Terima kasih! Jumpa lagi


Baca Lagi Kesah Fidah!




catatan orang kampung

Coretan setiap hari
Weblog xaturen

Lagi Artikel-Artikel Lain Yang Mungkin Menarik

⬆ scroll keatas ⬆


No comments: