July 22, 2010

Dapatkan duit USD secara berdikit-dikit sekarang.

Pemberitahuan.
Wooo.. wooo... harap maaf, ini bukan iklan menipu....ini hanya saranan keras nih.. so.. anda boleh datang cuba sendiri dahulu, bukan kena beli apa-apa pun! Tidak ada paksaan, cuma elok kalu buat percubaan dahulu..! kalu tak sesuai, boleh delete saja!
Saya sendiri dah daftar... sekarang tengah galak menanti article muncul... anda hanya perlu baca article dan dapat USD tuu... klik pada gambar untuk mendapat gambaran yang lebih jelas lagi!
readbud - get paid to read and rate articles
Jangan ketinggalan..! sedikit-sedikit lama-lama kan jadi bukit...! Isi nama dan alamat dengan betul.. USD akan di kirimkan melalui cek, mungkin boleh di pindahkan ke PayPal Malaysia! Selamat Mencuba.



Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

Jika anda belum mempunyai account PayPal sila daftar PayPal disini sekarang!

5 comments:

amira said...

hoho.. ya2..teruskan usaha..
sy dah USD31.90 dah~~

Post terbaru: Tidur pun jadi Masalah!

♥xaturen♥ said...

USD31.90 kalu RM dah berape tu..? eee.. idok pandai lak den nak mengiro!

♥xaturen♥ said...

Dah meningkat, belum leh cakap lagi.. nanti lah dulu yang sesuai, pokoknya ada peningkatan le..

Anonymous said...

I would like to exchange links with your site xaturen.blogspot.com
Is this possible?

♥xaturen♥ said...

Tak lama lagi sya akan buat link yang sesuai! saya tengah dok pikiaq ni..!

oh .. Friends, I will do a proper link soon and you can take