March 31, 2023

Kemalangan Jalan Raya Tiga Maut Berapa Lagi Cedera

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
جزاكم الله خيراالجزاء

Salam hormat semua, apakhabar?

Semoga anda semua baik-baik saja. Kebetulan saya berada di Pontian, ada berita sedih kemalanggan kalan raya. Berita ini mungkin ada yang sudah tahu dan mungkin ada yang belum.

Sebab kita sekarang dah jarang menonton tv dan baca surat khabar, termasuk saya sendiri dah jarang sangat menonton tv. Surat khabar pun cuma masa kat kedai kopi saja. Ini bulan puasa mana ada kedai kopi buka kan, jadi saya pun tidak tahu tentang kemalangan ini.

Berhati-hatilah semasa memandu

sikit kesilapan bahaya padahnya, lagi pun sekarang ramai pemamdu keletihan dan emosi tidak terkawal.

Tiga lelaki termasuk dua beranak maut, manakala dua lagi cedera dalam kemalanggan membabitkan dua kenderaan di kilometer 5.7 Jalan Parit Semerah - Parit Kudus, Pontian, Johor.

Kemalanggan ini berlaku dihadapan sekolah Parit Kudus, Pontian Johor, tiga mangsa meninggal mungkin ada yang parah, pada hari kejadian saya menggunakan jalan yang sama pada sebelah tengah hari kemalanggam itu berlaku pada sebelah petang.

Salam takziah kepada semua keluarga yang terlibat semoga Allah menempatkan allahyarham bertiga ditempat yang sebaik-baiknya dan diberi ketabahan dan sabar kepada ahli keluarga mereka.







Terima kasih! Jumpa lagi


Baca Lagi Kesah Fidah!




catatan orang kampung

Coretan setiap hari
Weblog xaturen

Lagi Artikel-Artikel Lain Yang Mungkin Menarik

⬆ scroll keatas ⬆


No comments: