March 15, 2023

Kulim Ke Pontian Satu Perjalanan Yang Jauh Dan Mencabar Untuk Diri

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
جزاكم الله خيراالجزاء

Salam muhibbah dan salam persahabatan.

Saya doakan agar semua sahabat senantiasa sihat, dan senantiasa dibawah perlindungan Allah Subha Nahuwataala.

Saya sihat sahaja.. untuk tidak melangkau satu hari yang tidak membuat content atau artikal atau lebih tepat lagi coretan, maka saya hari ini menyiarkan atikal yang memberitahu saya sedang balik ke Pontian dari Kulim.

Jadi macam biasalah... saya letakakn juga beberapa keping gambar dan video saya akan muat naik kemudian.

Dalam perjalanan semuanya berkeadaan baik saja, jalan raya pun tenang tidak terlalu sibuk cuma ada beberapa tempat keadaan jem sedikit, jem disebabkan kerja-kerja membaiki jalan.

Apapun keseluruhan perjalanan malam tadi bagus saja tidak ada banyak gangguan yang besar seperti kesesakan yang berjam-jam.
Alhamdulillah. Syukur.. kerana memudahkan perjalanan aku.

ULU Bernam Arah Selatan

Berehat disini sekejap makan-makan kena kopi o dulu disini.

Berenti rehat lagi pada sebelah pagi di RNR Pagoh.

Sarapan dan berehat hingga hilang lengoh memandu.

RNR Pagoh Selatan

Berehat lagi makan makan bergerak sedikit biar hilang lengoh kakinya, RNR Pagoh Selatan tidak begitu sesak, bolih lah berehat dan makan dengan tenang.







Terima kasih! Jumpa lagi


Baca Lagi Kesah Fidah!



4 comments:

Nina Mads said...

jauhnya ke pontian.. selamat memandu

mrhanafi said...

selmat tarvel dan baik-baik selalu ye !

♥xaturen♥ said...

Dari dulu lagi selalu ulang alik kulim pontian..dah biasa dh...

♥xaturen♥ said...

Terima kasih, terima kasih sudi singgah tempat org kampung ni.👍