March 16, 2023

Jago Kampungan Hampir Sebulan Tidak Membelai Dia

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
جزاكم الله خيراالجزاء

Salam sejahtera dan salam berbahgia selalu, terima kasih kerana masih sudi menjengah kesini, ribuan malah jutaan penghargaan saya berikan kepada anda sahabat setia.

Sila jangan malu jangan segan untuk memberi pandangan dan teguran supaya saya dapat menulis coretan dengan lebih baik lagi dimasa hadapan.

Saya berharap anda dapat menerima coretan saya dengan senang hati, sebab setakat ini sahaja yang saya mampu tulis...~haha~😅😅

Okay, baik kita teruskan dengan beberapa keping gambar 'Jago Kampungan'.

Orang kampung memang orang kampung betui, dirumah taman pun masih mahu memelihara ayam jago ~ agak-agak macam kelakar tak..? 😅😅 haha~

Jem macam nih...

Tidak mengapalah, khas buat anda sahabat yang setia selalu datang kemari, saya dengan bangganya membongkar rahsia 'Jago Kampungan' yang saya baru pelihara.

Tak lama lagi 'Jago Kampungan' akan berpindah dan membiak pulak di Kulim.

Sekian, semoga anda ceria.
Jumpa lagi.
Wassalam.







Terima kasih! Jumpa lagi


Baca Lagi Kesah Fidah!



2 comments: