December 09, 2023

Pantasnya Masa Berlalu

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
جزاكم الله خيراالجزاء


Entah macam mana silapnya, dalam pergi berziarah kerumah saudara petang semalam saya dikejutkan dengan sekeping gambar yang ditunjukan kepada saya, saya heran pulak kenapa gambar ini ditunjukan kepada saya?


Saya pun ambil gambar itu dan belek belek, apa yang tak kena dengan orang ini? begitu teruk dia posing sampai atas pokok? ini memang sudah sah ni perangai orang kampung ni!


Dia orang tanya ini gambar siapa? eh mana kita tahu kan.. entah lah... siapa agaknya dan dimana gambar ini diambil, siap kasut setokin panjat pokok!



Siapa yang kenal bolih bantu turunkan dia kesian dia lama dah kat situ tak turun turun..









Terima kasih! Jumpa lagi


Baca Lagi Kesah Fidah!




catatan orang kampung

Coretan setiap hari
Weblog xaturen

Lagi Artikel-Artikel Lain Yang Mungkin Menarik

⬆ scroll keatas ⬆


2 comments:

Amie said...

heheheee... biarlah dia bertahan berdiri di situ selama-lamanya.

♥xaturen♥ said...

Haha~~ kesian dia ... Ini kat Pasir Ris seberang tambak.