December 19, 2023

On The Way To Larkin, Johor.

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
جزاكم الله خيراالجزاء


Malam ini saya bertolak balik ke Johor pulak, dalam perjalanan dari kampung untuk ke Bandar Kulim tadi, saya diiringgi hutan yang sangat lebat pada hal tempat saya sudah dua hari panas terik, ingatkan sudah mula hendak panas.. tapi apa bolih buat hujan-nya belum puas memyirami bumi, redho saja lah.


Saya memang menjadi kebiasaan saya berulang alik dari Kulim Ke Johor, sudah tidak masaalah lagi.
Kebetulan sudah banyak hari saya tidak menulis, sebab ada kerja kampung sikit, balik rumah sudah penat dan tiada idea nak tulis apa...


Ingat nak tulis cerita hantu! tapi mata dah mengantuk selalu tidur awal sebab pagi-pagi sudah gerak pergi kerja...😅😅


Ini lah sedikit coretan hari ini yang tidak seberapa ini. Semoga anda semua tabah menjalani kehidupan moden yang semakin mencabar!.





Dari Setesen Bas Kulim, bas kami bertolak ke Pinang Central untuk ambil penumpang lain, dah macam bas berenti berenti la pulak..!















Terima kasih! Jumpa lagi


Baca Lagi Kesah Fidah!




catatan orang kampung

Coretan setiap hari
Weblog xaturen

Lagi Artikel-Artikel Lain Yang Mungkin Menarik

⬆ scroll keatas ⬆


2 comments:

Warisan Petani said...

Selamat pulang ke JDT

♥xaturen♥ said...

Terima kasih Tuan atas doanya.