April 27, 2023

Semoga Anda Bahagia Selalu

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
جزاكم الله خيراالجزاء

Salam bahagia semua, semoga hari ini lebih baik dari hari anda semalam.

Maafkan saya kerana tidak buat apa-apa pos sejak dua tiga hari ini. Saya macam biasa okay saja, hanya mod raya masih lagi menguasai, lebih2 lagi tidak berada dikampung halaman sendiri bila hari raya.

Jika saya kata tidak rasa apa-apa perbezaan berhari raya biarpun dimana, itu semua bohong sajalah.. sebab saya ini, saya la.. orang lain tidak tahu pulak, walaupun usia saya sudah tua tetapi kampung tetap menjadi ingatan.. hihi..😅

Jadi mood nak buat tulisan apa-apa sudah terganggu.. jadi tulisan yang macam ini sajalah yang bolih saya buat.

Saya mendoakan akan kesihatan dan kebahagian akan tetap milik anda sepenuhnya. aaminn.







Terima kasih! Jumpa lagi


Baca Lagi Kesah Fidah!




catatan orang kampung

Coretan setiap hari
Weblog xaturen

2 comments:

Syazni Rahim said...

Semoga bahagia selalu!

♥xaturen♥ said...

Terima kasih, dan semoga tuanpun sentiasa berbahagia juga.