February 16, 2023

SUKANEKA TAHUNAN Tadika Kemas Air Kepar. - 3

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Salam sejahtera salam persahabatan, terima kasih kerana anda masih lagi disini. Semoga dengan kehadiran anda semua, akan memberi semanggat kepada saya, orang kampung, buat meneruskan hasil kerja penulisan yang tidak seberapa ini.
Saya beranggapan bahawa semua catatan saya diruangan ini akan kekal sebagai semakkan ulanggan suatu masa nanti.
Terutamanya gambar juga video yang mengesahkan kejadian masa sekarang, akan bolih dilihat kembali.

Sebagai meneruskan catatan kesah Sukaneka Tadika Kemas Kampung Air Kepar, saya telah isikan disini gambar-gambar dan video yang berbaki didalam simpanan saya. Imi mungkin episod terakhir dalam siri Sukaneka Tadika Kemas Kampung Air Kepar.

Saya mohon maaf jika ada mana-mana yang kesilapam atau kekurangan, anda bolih memberi maklum balas kepada saya, kita akan baiki semula.


Sebahagian waris anak-anak juga ibu bapa yang dapat hadir pada hari Sukaneka.

Tiada ibu bapa, siapalah anak-anak, keutamaan ibu bapa adalah kepada keperluan anak-anak jadi ibu bapa pun perlu diberi penghargaan.

Tadika Kemas Kampung Air Kepar
Lihat lagi episod dibawah






Page on facebook :-  burdibird.
Go to burdibird facebook

YouTube channel :-  burdibird.



Terima kasih!


Baca Lagi Kesah Fidah!



12 comments:

Puan Hazel said...

Seronoknya ibu ayah pun dapat hadiah :)

♥xaturen♥ said...

Jadi teringgat masa anak Kita sendiri masa kecil... .happy sangat tengok anak dapat hadiah kan..

NA said...

Seronok jadi budak-budak.

nohas said...

comel je...budak2 bersukan..

Warisan Petani said...

tentu seronok anak2 bersukan

Kak Sue said...

Meriah hari sukan ye..

atiehilmi.com said...

Nikmati je Tuan. Simpan sebagai memori, zaman kanak-kanak terlampau singkat. Nanti-nanti mesti rindu gelagar anak yang masih kecil ni. Hee~

♥xaturen♥ said...

Zaman budak-budak memang tk ingat apa.. seronok memanjang.
TQ hadir.

♥xaturen♥ said...

Masa kecil comel... dh besar sikit ganas...
..terima kasih.

♥xaturen♥ said...

Org dewasa pulak yg lebih seronok..!
..terima kasih.

♥xaturen♥ said...

Ya.. meriah sangat..
TQ hadir.

♥xaturen♥ said...

Itu lah tuan.. cepat sangat masa berlalu.. tetibe je dah ada cucu..ermm..