February 15, 2023

SUKANEKA TAHUNAN Tadika Kemas Air Kepar. - 2

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Salam berbahagia salam ceria dan salam persahabatan untuk semua yang masih lagi ada disini, terima kasih. Semoga dengan kehadiran anda semua, akan memberi semanggat kepada saya bagi meneruskan catatan didalam website ini. Catatan ini akan kekal dan dapat dilihat kembali semuanya, mungkin 40 atau 50 tahun akan datang.

Saya berharap dan berdoa semoga anda sihat dan berbahagia, moga hari ini lebih dari hari semalam.
Jangan lupa sentiasa doakan kesejahteraan orang lain, supaya kesejahteraan itu juga akan menjadi milik kita.

Baik lah, untuk catatan saya atau perkongsian saya hari ini, masih lagi berkisar pada majlis sukanika tahunan sabuah sekolah tadika kampung.

Sukalah saya berkongsi video dan gambar pada acara tersebut kepada anda. Kita tentu berbeza jarak dan pemandangan, jadi saya siarkan apa yang saya ketahui.

Baik, terimalah sebahagiam lagi gambar dan video yang akan menjadi kenangan.

Sebahagian gambar-gambar yang diambil pada hari tersebut. Gambar lain akan saya siarkan dilain siaran.

Anak-anak yang cerdas, bakal menjadi pemimpin dimasa hadapan.

Kecerian mereka pada hari ini jelas terlihat, ketawa gembira bersama, yang akan menjadi memori indah bagi mereka bila dewasa nanti.

Kita ibu bapa pun akan terhibur dengan ragam kanak-kanak, semoga menjadi kenangan indah bagi mereka bila dewasa nanti, jumpa lagi besok untuk gambar dan video seterusnya.

banyak lagi gambar video acara akan disiarkan besok

terima kasih.

Tadika Kemas Kampung Air Kepar
Lihat lagi episod seterusnya






Page on facebook :-  burdibird.
Go to burdibird facebook

YouTube channel :-  burdibird.



Terima kasih!


Baca Lagi Kesah Fidah!



No comments: