February 18, 2023

ARIZONA - USA - Bandar Tempe -2

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Salam berbahagia semoga amda semua ceria dan begembira menjalani hari-hari anda yang indah.
Saya bersyukur kepada allah kerana saya diberi kesihatan yang baik, dan dapat terus menzahirkan minat saya diruangan ini.

Saya harap anda semua bolih melakukan apa yang anda minati dengan tenang.
Baiklah, sebagai meneruskan bingkisan saya diruangan ini saya kongsikan lagi gambar-gambar disekitar bandar Tempe.
Sama seperti kita, penduduk Tempe pun ada pasar berjualan ditepi jalan atau berniaga dikaki lima.

Ayoh kita lihat bersama gambar-gambar yang saya terima.


Berbagai barangan mereka jual.
Dari barangan kain baju hingga pokok bunga.

Macam-macam ada dijual disini. Permainan pun ada disediakan.

Okay kita jumpa lagi besok dengan gambar-gambar lain yang mungkin lebih menarik.

terima kasih.

big praise to Abdullah Mat Zain






Page on facebook :-  burdibird.
Go to burdibird facebook

YouTube channel :-  burdibird.



Terima kasih!


Baca Lagi Kesah Fidah!



5 comments:

Puan Hazel said...

Bersih saja tempat jualan mereka ... Siapa yg ada di Arizona ye tuan? Maaf, sy org baru di blog tuan :)

♥xaturen♥ said...

Terima kasih hadir ... Maaf diterima.. selalulah dtg singgah disini.ye.. utk puan sya bagitahu lah ye.. Wakil Kita disana tu.. adalah adik sya sendiri.

NA said...

Seronok belek-belek barang di pasarkan?

♥xaturen♥ said...

Terima kasih tuan, bolih nanti kita pergi sana ye...kita lihat puas-puas tempat org..haha.~

♥xaturen♥ said...

Terima kasih hadir.