February 02, 2023

America USA Kami Antar Wakil

Assalamualaikum.
Syukur kepada Allah subhanahuwataala kerana dengan izinya dapat lah kita bernafas dan bertemu lagi dihari ini.
Semoga Allah memberi kesmpurnaan dan kebaikan kepada anda semua takala menjalani kehidupan dimuka bumi Allah ini.

Bagi saya sendiri, saya sangat bersyukur kerana Allah masih memelihara kehidupan saya kesihatan saya, semoga terus berkekallan.

Baik.
Hari ini saya hendak berkongsi sedikit pengalaman wakil kita yang berpergian ke America . Amarika . USA atau The United States of America.
Bila sebut America tu mau kena telo orang putih sikit.. baru sedap dengaq...hihi..🤣 ..

Okay..
Tanpa berlengah lagi jom kita lihat atau tonton bersama video dibawah ini.
Perhatikan siapa yang ganjil dalam video ini. 😅

big praise to Abdullah Mat Zain



salamceria





Page on facebook :-  burdibird.
Go to burdibird facebook

YouTube channel :-  burdibird.



Terima kasih!


Baca Lagi Kesah Fidah!



2 comments:

Anonymous said...

Suka la ciklah duk di amareka.. tunggu kami pi sana.. Ok

♥xaturen♥ said...

Ya... Biasa la.. main salji...