February 14, 2023

SUKANEKA TAHUNAN Tadika Kemas Air Kepar.

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Salam sejahtera salam persahabatan terima kasih kerana anda masih lagi disini. Semoga dengan kehadiran anda semua, akam memberi semanggat kepada saya bagi meneruskan catatan didalam website ini.

Saya berharap dan berdoa semoga anda sihat dan berbahagia, moga hari ini lebih dari hari semalam.

Jangan lupa sentiasa doakan kesejahteraan orang lain, supaya kesejahteraan itu juga akan menjadi milik kita.

Baik lah, untuk catatan saya atau perkongsian saya hari ini adalah berkisar pada majlis tahunan sabuah sekolah tadika.

Sukalah saya berkongsi video dan gambar pada acara tersebut kepada anda. Kita tentu berbeza jarak dan pemandangan, jadi saya siarkan apa yang saya ketahui.

Baik, terimalah apa yang saya adakan disini.

Sebahagian gambar-gambar yang diambil pada hari tersebut. Gambar lain akan saya siarkan dilain siaran.

Kemeriahan majlis tersebut

Sebahagian gambar-gambar yang diambil pada hari tersebut. Gambar lain akan saya siarkan dilain siaran.

Memang kita akan terhibur dengan ragam kanak-kanak, semoga jumpa lagi besok untuk gambar dan video seterusnya.

banyak lagi acara akan disiarkan besok

terima kasih.

Tadika Kemas Kampung Air Kepar
Lihat lagi episod dibawah






Page on facebook :-  burdibird.
Go to burdibird facebook

YouTube channel :-  burdibird.



Terima kasih!


Baca Lagi Kesah Fidah!




catatan orang kampung

Coretan setiap hari
Weblog xaturen

9 comments:

Abdullah said...

Meriah..... Music agak kuat....

♥xaturen♥ said...

Terima kasih....👌

zainuddin said...

Meriah nohh

Puan Hazel said...

Meriahnya!

♥xaturen♥ said...

note

♥xaturen♥ said...

Ya... Meriah, org tua pulak yg terlebih...😁

♥xaturen♥ said...

Ya.. meriah memang.
🤝 Terima kasih hadir..

Anonymous said...

Meriahh noh

♥xaturen♥ said...

Ya... Sangat meriah..