November 05, 2020

Hubungan xaturen dengan burdibird facebook serta burdibird youtube channel.

Assalamualaikum...

Hai saudara saudari yang dikasihi sekelian.. erm...
Maaf lama dah tak update blog saya ini... Masa begitu cepat berlalu... Andai sesiapa yang masih mengigati... Saya is benarnya masih ada lagi... huhu... Cuma tak lancar lagi idea nak menulis apa..!

Buat julung-julung kalinya... setelah sekian lama saya senyap .. waktu ini covid-19 semakin marak.. mulai besok seluruh negeri dikenakan PKPB kecuali Perlis, Kelantan dan Pahang tidak dikenakan PKPB setakat ini.

Saya cuba menulis sesuatu...

Baiklah kali ini saya ingin berkongsi laman sosial saya yang lain...

YouTube Channel,
Dan juga Facebook pages saya.


Saudara saudari bolih klik link dibawah ini. Senang-senangkan hati sila lawati FB dengan YOUTUBE saya..

1 comment:

burdibird said...

sila tinggalkan komen, jangan segan, nanti kita tahu dan balas..

:)