February 29, 2012

Bercinta Dengan Awang Hitam.

Assalamualaikum...
Macam mana dengan projek anda semua ketika ini.? Moga apa yang anda rancangkan berjaya terlaksana dengan jayanya...
Andai ada yang tidak berjalan lacar, jangan putusasa.. cuba dan terus mencuba hingga berjaya mencapai kejayaan yang diharap-harapkan.

Okey.. ini ada satu pertanyaan yang sering menggangu difikiran ini...
takde la berat sangat.. tapi agak memeningkan kepala jugak ni.. cuba kita fikir.. fikir.. kenapa le anak-anak gadis kita begitu senang sangat jatuh cinta?


Semasa Di Kota Baru

Kalau jatuh cinta yang sesuai dan bertempat tu tak pe lah juga... ini bercinta dengan orang Afrika..! yelah... orang kulit hitam dari benua Afrika tu.. apa dah tak cukup hitam lagi ke orang tempatan ni...?

Janda ke anak gadis ke.. mereka bolih cair dengan kelengtong awang hitam tu... lepas tu jadi hamba sex... ada pulak kena dera lagi... hai... pening kepala waris-waris mereka tu.

Sekarang ni pulak.. yang dijadikan kaldai dadah pun ramai... nak jatuh cinta pun agak-agak lah sikit... jadi lah orang cerdik sikit... kok ye pun awak benar-benar jatuh cinta dengan awang hitam tu... pada kenyataannya.., bolih ke mereka nak sehidup semati dengan dia kat benua Afrika sana nun..? his... merepek betul lah mereka-mereka semua ni...!

Yang sebenarnya apa yang gadis-gadis juga janda-janda ini mahu? cinta ke? suka ke? atau memang merenyam sangat dengan awang hitam tu..

Tolonglah... agak-agak le sikit kalau nak jatuh cinta pun.. jaga le sikit harga diri... kesian Emak Abah Anak-anak yang sangat menyintai kamu... dibandingkan cinta kamu dengan awang hitam, yang sememangnya mempergunakan kamu bulat-bulat... tu....!

Adohh... apa la nasib badan, lelaki tempatan dah tak de power lagi dah... tinggal lah daku kesepian... semua dah haru biru jadinya...

Awang hitam ini, semakin hari semakin besar kepala dia, ramai kalangan wanita kita rela dipergunakan olih mereka.
Ada yang sanggup tinggal sebumbung dengan awang hitam itu.

Semakin hari semakin kurang hajar tingkah laku mereka ini, sanggup berentap dengan anggota keselamatan apabila mereka ini cuba diberkas, sebenarnya mereka ini mesti ditapis dahulu sebelum masuk kesini.. kenapa orang sebegini bolih masuk bebas dan membuat perangai samseng dengan bebas?

Ada satu kejadian diKL, negro ini mencabul buah dada anak gadis seorang guru, habis merah-merah buah dada anak gadis dia, perbuatan ini berlaku didalam lift ketika gadis ini bersaorangan naik lift.

Repot polis pun tidak bolih buat apa-apa malah menjadi heboh saja, jadi buat hukuman sendiri la... itu negro tidak bolih dibiar, kalu dibiar lain budak pula kena ramas buah dada,...

Jika dia sanggup buat jahat... sangguplah terima balasanya... apalagi.. koma lah negro itu... terlantar kat ICU dua tiga bulan... baru dia sedar sikit...

Masa terlantar hari kejadian... masih ada lagi wanita kita yang bersimpati tu... siap marah-marah lagi...

Hai.... dunia-dunia.....

Agaknya dia tu kenal dengan negro tu agaknya.. mungkin pernah buat yang bukan-bukan dengan negro itu. Itu pun anak gadis guru itu berani menceritakan kepada ibu bapa dia, kalau yang diam saja nanya saja anak dara tu..

Kalau ada yang tergoda macam mana...?
Sepatutnya dia orang ini tidak ada Malaysia ini...
Salah siapa ye...?

erm...OK, jumpa lagi. wassalam.



Terima kasih!


Baca Lagi Kesah Fidah!




2 comments:

Uncle Jonni said...

yep!! setiap kali aku baca paper....
mesti ada kes camtu...

huhuhuhu

♥xaturen♥ said...

Apa nak kata .. heran lah jugak.. macam la tak kerja lain.. keluarga jugak yang susah kan...? TQ