December 15, 2020

Ikan Baung Besar.

Assalamualaikum...

Salam berbahagia semua, semoga hari ini anda ceria dan bahagia bersama keluaga.

Hari ini seperti biasa tidak ada apa yang luar biasa yang berlaku pada diri saya, maaf kerana sudah dua tiga hari saya tidak menulis apa-apa disini.

Ini kerana saya kekurangan modal untuk menulis, apa pun hari ini saya cuba memuat naik satu Video yang saya dapat dari media awam tentang saekor ikan besar.

Ikan besar ini namanya ikan Baung, ikan baung dapat dipancing olih saorang kaki pancing.

Ikan baung ini sangat besar dan dianggarkan beratnya 34KG tiga puluh empat kilo.

Foto From Google


Semoga anda yang belum pernah melihat vedio ini dapat melihatnya sekarang.

Dan saya dan anda semua bolih melihatnya dilain masa.


salamceria





Page on facebook :-  burdibird.
Go to burdibird facebook

YouTube channel :-  burdibird.



Terima kasih!


Baca Lagi Kesah Fidah!



No comments: