March 25, 2013

Salam Sayang Untuk Kamu.

Assalamualaikum...

Salam hormat serta salam sayang semua!
Moga anda semua yang sudi ziarah kesini berada didalam keadaan sihat sentiasa.

Buat sesaorang yang saya sayang juga, diharapkan kamu kini berada didalam suasana yang aman saja.
Harapanku agar kamu tenang-tenang saja walaupun kita kini jarang lagi bertemu, mungkin sekarang bukan masa lagi kita berjumpa, bersabar saja mungkin tidak lama lagi kita akan bertemu juga.
Sebelum itu teruskanlah kehidupan kamu seperti biasa, jaga dirimu baik-baik.. ingatlah yang diri kamu ada orang yang menyayagi. Dan bagai kata orang 'biar jauh dimata, namun kasih kita tetap dihati'.
Seperti janjiku dahulu, yang aku tetap sayang kamu walaupun kita berjauhan. Bagai apapun cabaran yang mendatang namun tetap aku sayang hanya kamu.

Aku harap kamu juga menyimpan kasih kita jauh didalam hatimu supaya tiada akan mudah jatuh atau tertumpah dimana-mana.
Aku sangat yakin kemeriahan bandar 'M' tidak akan sesekali mengugat kasihmu pada aku. Percayalah jika tiada kamu dihati ini, nercaya tiada cerialah hidup aku, jadi kuncilah kasihmu didalam hatimu agar kasih aku tiada untuk siapa melaikan untuk kamu.

Sekian, salam sayang untuk kamu 'A' dari yang selalu mengigati kamu 'Z'

wassalam.


sunting23/11/20





Page on facebook :-  burdibird.
Go to burdibird facebook

YouTube channel :-  burdibird.



Terima kasih!


Baca Lagi Kesah Fidah!


2 comments:

Rubiatul Adawiyah said...

wah.. jiwang nya kamu.. :) nice entry.. :)

♥xaturen♥ said...

Jiwa-jiwang sikit je..
sudi-sudilah kemari ye..
Terima kasih, ;)