February 11, 2013

Aku Sayang Kamu Selamanya!

Kelmarin hujan renyai-renyai dari pagi sampai kepetang, jadi tidak bolih buat apa-apa aktiviti luar...
So, duduk rumah saja sampai kepetang.. ada sorang teman ajak keluar kepekan, tapi saya tidak pergi sebab sedap terperap kat bilik time cuti-cuti ni.. he.. he..

Assalamualaikum...
hai.. awak ada pergi Gong Xi Fa Cai kat rumah member cina tak..?

Apa pasal tak pergi.... rugi la... sebab depa ada sedia banyak buah limau serta jajan untuk awak semua yang datang kat rumah dia tau..
Okey lah.. pergi je pada tahun depan.. ahak.. ahak..

erm.. kejap lagi saya nak kena betulkan paip air kat bilik air tu.. dah bocor pulak dia, memang tak bolih tengok orang nak senang sikit, ada-ada saja nak kena buat.
Tak betulkan tak bolih, sebab air sudah meresap kat dinding simen tu.. kalau dibiar mau roboh bilik air tu pulak!

Awak tahu tak, bila cuti panjang begini dan banyak masa lapang.. sidia juga yang segera menyelinap masuk kedalam fikiran, entah kenapa hati ini jadi berdebar kencang bila teringatkan dia!
Semakin dicuba menyibukkan diri tapi dia juga yang bermain dimata..

Semoga dia berbahagia dihari cuti-cuti begini... nantikan saja, kita akan bertemu juga.
Walaupun berjauhan ini terasa berat hendak dilalui, namun ini juga dugaan kita yang mesti ditempuhi.

Seperti yang ingin kau tahu, aku ulanggi lagi yang Aku Sayang Kamu Selamanya.
Salam sayang buat CNA, wassalam.



Terima kasih!


Baca Lagi Kesah Fidah!




No comments: