July 23, 2010

Patut kah kita ada halaman blog ni?

Assalamualaikum.
Salam sejahtera semua.
Hari ini saya dok pikir satu hal, setelah melawat kesatu laman blog yang dikira popular sangat tu..

Tuan blog tu tanya apa nikmatnya ada laman blog? saya jadi pegun sejenak.. memikirkan apa sangat lah nikmat mempunyai laman blog ni.. betul ke berblog ni ada nikmat?
Setahu saya, setakat dua bulan kebelakangan ini.. iaitu setelah mula berbelog tidoq saya pun dah selalu lewat tu..
pas tu kepala pun makin berpusing ligat memerah otak nak buat yang terbaik untuk blog ni...

Maklumlah... dah lama pi tinggal buat kerja penulisan ni... tetiba saja nak guna otak yang hampir tumpul ni nak berkarya semula.... perh... punya lah susah! Ini semua pasal kesah hidup seoarang blogger kat dalam sebuah Akhbar tak lama dulu... saya tertarik dengan kesah hidup dia sebagai blogger!

Sebagai orang baru berblog, munkin banyak kelemahan dalam blog ini, banyak pertanyaan berlegar kat kepala ni... cantik ke blog ni, berat kah pelawat nak masuk dan berbagai persoalan lagi..
dan apakah rasional nya saya meneruskan blog xaturen ni ha..?



Terima kasih!


Baca Lagi Kesah Fidah!




5 comments:

zulkbo said...

Salam bertandang sini..
moga hari mu ceria dan
anda sihat selalu..
جزاك اللهُ خيراً

♥xaturen♥ said...

Yahh... semoga berbahagia jua hidup mu!

mrWann said...

blog nie ok pe...huhu
cerita pon menarik...hehehe

:p

M a W a D D a H said...

kenapa kita berblog?? tepuk dada tanya selera..lalalala..

of course la utk kita berkongsi ilmu, rasa dan perasaan..hehe

♥xaturen♥ said...

sebenarnya blog xaturen ni hanya ikut-ikutan je.. tak de basic pun bab wat blog ni.. kekadang terasa sendiri cam meraban je tau.. ahaakk.

:mrWann:' betulke ni.. mrWann! terjunkit le sikitt..adeeh..

:p TQ..

:MaWanDDaH:' betul lah tu MaWaDDaH! ikutila terus luahan rasa dan perasaan saya ini bagai seada nya ini.. ok, TQ..