July 25, 2010

isteri dia buat bebanyak..

Assalamualaikum.

Salam sejahtera semua..!
Oleh kerana hari ini sebuuk.. sikit, maka nya saya tak sempat buat awal untuk entry hari Ahad ini.

Sepatut nya hari Ahad ni banyak masa lapang kan.. tapi saya pulak dok pi ikut member antar tempeyek yang isteri dia buat kat kedai-kedai disini.. bergeliga juga otak member saya ini rupanya.. isteri dia buat bebanyak.. hari minggu dia pi jual mereta-rata.. tempat. waahhahaha.. kelakar kan?
Saya yang sikit ermm.. ni, pi tanya dia, ko tak malu ke jual cam ni? nak malu apa aku bukan mintak sedekah..!
Rasa nya saya pun nak buat cam dia jugak la.. tapi tak lah jual tempeyek... sekurang-kurangnya jual rumah ke, banglo ke, helikopter ke.. waahahaha...
Maknanya, pandai dia membelbagaikan sumber pendapatan keluarga dia, bagus idea member saya itu. Saya tak keluarpun dari kereta.. dia saja yang buat semua tu, bila lapar kita singgah makan kat warong tepi jalan.. fuhh.. makanan memang sedap betul.. tambah-tambah lagi makan free.. he. he. he..

Oklah.. tahu ke ape itu tempeyek? ermm dah tak de apa nak cakap lagi.. oh ya.. sentiasa berhati-hati kalau terasa deman ke sakit-sakit badan. Lekas pergi jumpa doktor.. kerana wabak demam denggi semakin melarat dan mencemaskan!
Yang mati saja sehingga Julai tahun ini, sudah 91 orang.. ramai tu..!
Ok hati-hati selalu...
wassalam.

2 comments:

amira said...

pe nak malu weyh.. cari rezeki halal

huhu
Hanya perlu double click saja!!

♥xaturen♥ said...

kalu saya.. bab jumpa orang ni, errgg! susahlasikit.. le..

:amira:' nanti you leh le jadi ahli perniagaan, saya sokong!