July 18, 2023

Awal Dan Akhir Satu Kepastian Jika Ada Usaha Disitu Ada Kejayaan

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
جزاكم الله خيراالجزاء

Salam hormat dan salam sejahtera buat anda yang masih memerhati diruagan xaturen.blogspot.com ini. Mohon maaf juga jika ada perkataan yang tersalah ejaan, apakan daya kami hanya lah orang kampung biasa saja, hanya hobinya suka membuat tulisan disini.

Okay..
Baiklah sebagai meneruskan catatan, kali ini saya akan ketengahkan bakat saorang sahabat yang begitu pakar didalam pembinaan rumah dikawasan kampung.

Kerja pertukangan ini dilakukan dengan sepenuh masa, setakat ini tempahan bagi membina rumah sangat mengalakan, alhamdulillah , semoga rezeki mereka semua makin bertambah. aaminn.

Pembinaan rumah ini diuruskan sepenuhnya

olih Encik Zaidi Aziz bermula dari plan rumah dan mendapatkan bahan binaan dari pembekal bahan binaan dengan harga lebih rendah dari pelanggan biasa.

Hanya bahan binaan yang berkuality digunakan, termasuk pemilihan jenama semen dan batu-bata. Juga pengalaman berpuluh tahun didalam kerja-kerja pembinaan membolihkan teknik-teknik binaan yang memberi kekuatan rumah untuk bertahan lebih lama.

Jika berminat untuk menggunakan khidmat Encik Zaidi Aziz sila hubunggi nombor 011-5500 4718 . walau bagaimanapun, khidmat Encik Zaidi Aziz hanya tersedia bagi daerah Kulim dan Baling sahaja.

Siap lagi sebuah rumah, kelihatan sangat cantik dan kemas, lokasi rumah baru ini adalah di Kampung Bikan.







Terima kasih! Jumpa lagi


Baca Lagi Kesah Fidah!




catatan orang kampung

Coretan setiap hari
Weblog xaturen

No comments: