May 31, 2015

Masih Kat Pelabuhan Tanjung Pelepas. PTP.

Assalamualaikum...
Salam sejahtera dan berbahagia selalu.. hai...
Selamat datang lagi kemari.. oh ya, sudah lama saya tidak mengupdate blog ni..

Saya masih berkerja di PTP Pelabuhan Tanjung Pelepas, kawasan pembinaan membesarkan lagi pelabuhan. Harap semua tidak melupakan saya, sebab kekadang kita kekurangan idea untuk menulis, apa pun anda bolihlah meneruskan membaca cerita yang saya sediakan dibawah.
Kesah Fidah.

Kesah itu hanya rekaan dan sedikit cerita sebenar yang saya alami.

Mungkin suatu hari nanti saya akan sambung lagi cerita ini.



Tak ada apa masaalah pun cuma tak ada modal je..


sunting16/11/20





Page on facebook :-  burdibird.
Go to burdibird facebook

YouTube channel :-  burdibird.



Terima kasih!


Baca Lagi Kesah Fidah!



1 comment:

♥xaturen♥ said...

Baik ... Sila semak blog saya ini.. apakah sesuai..? Hubungi melalui email saya..