December 29, 2012

Tahun Baru Menjelma Lagi.

Assalamualaikum...
Maka berakhirlah lagi perjalanan satu tahun...
Tahaun baru 2013 sedang menanti kita pulak, jadi setahun lagilah jumlah umur kita semakin bertambah!


SELAMAT TAHUN BARU! saya ucapkan pada anda semua.

Happy New Year Sahabat Semua! Semoga Tahun Ini Lebih Memberi Kebahagiaan! Amin..!




Bunga dihalaman rumah kampung! cantik...


Adik naik tahun lima besok, dah tak sabar nak sekolah ni..

Semoga anda semua telah mencapai apa yang telah dirancangkan pada awal tahun yang lalu.
Apa-apa pun tahun 2013 masih ada untuk anda memperkemaskan lagi perancangan yang dibuat tahun lepas tu.
Tidak semestinya kita membuat rancangan baru pada setiap awal tahun, pertingkatkan usaha untuk memperhalusi rancangan yang ada, mana tahu tahun 2013 ini nanti akan memberi tuah dalam mencapai impian anda.

Dikesempatan ini saya ingin mengucapkan Selamat Tahun Baru, dan nak bagi tahu satu berita yang mengembirakan anda semua. Harap berita saya in tidak terlambat.. hahaha..

Ini berita yang sangat baik untuk keturunan manusia dimuka Bumi ini. Kita tak usah risau lagi jika Bumi ini sesak dengan manusia atau dengan besi buruk.

Sebab apa tak perlu risau?
Sebabnya ahli sain sudah jumpa kat atas langit sana nu.. ada bumi lain yang bolih didiami manusia.
Jadi manusia bolih pindah sana tu, kalau apa-apa kerosakakan kat bumi sini, yang mereka buat.. sudah tidak bolih rawat lagi.

Lagi pun bumi baru itu empat kali ganda lebih besar dari yang kita duduk ini, so.. tidak perlu anda nak risau apa-apa tengtang bumi ini lagi. errmm..

eh.. ape hal nya cerita ni..? Kalau nak tahu lebih lanjut lagi sila semak yahoo.

Haaa... ini lah yang dikatakan bumi yang dijumpai itu..! Besar kan kan..?

Dan yang ini pulak ialah diantara sekian banyak yang telah dapat dijumpai olih ahli sain kat barat sana.
Tapi kebanyakannya tidak bolih didiami kehidupan bernyawa atau manusia.



Terima kasih!


Baca Lagi Kesah Fidah!




No comments: