April 12, 2011

Dijemput Hadir Beramai-ramai

Assalamualaikum...
Semoga anda semua cihat cihat saja ye.. semalam saya cuba masuk.. tapi internet pulak buat hal.. penat penat naip tak bolih save la pulak..!
Aduh.. memula tu ada lagi dia punya line.. lepas tu tak perati lagi.. bila nak publish saja, eh.. kut tak bolih, tekan lagi.. pun tak bolih juga.. sekali pi jenguk kat bawah.. alamak tak de line...
geram juga tau.. tah apa kena dengan server atau pun laptop congkak saya ni.. adeh..
Last boring naik bedenkur lagi bagus kan..kan..!

Malam ini pun rupa nya tak bolih juga tau.. pi buat macam macam tak dapat line juga..! last last pi buat system restore.! keh..keh.. sekali siap bolih pulak.. tak tahulah kenapa, mungkin ada virus yang kejam ni.. erm..

Ok..hari ni saya nak bagi peromosi percuma! saja nak tolong panjang panjangkan maklumat yang istimewa ni.. khas untuk bakal bakal pengantin..!
Sesiapa yang nak kawin dan nak cari cari bunga ke, baju hantaran.. eh mak..! baju hantaran pulak! barangan hantaran ke, gubahan bunga ke, lampu picit ke... ermm.. lampu picit.!? atau apa apa saja tentang hari perkahwinan anda nanti sila datang jenguk kut kut ada yang sesuai dengan bajet... sila datang dan pilih mana yang sesuai di...

KARNIVAL PENGANTI PENGANTIN 2011
pada: 13/14&15 April.. eh.. bermula besuk le ni..!
Bertempat di: RUANG LEGAR, ARAS BAWAH, KB MALL.
dan dapatkan promosi promosi hebat sempena karnival ini..
anda di jemput hadir beramai ramai.. budak kecik tak yah datang.. nak datang juga duduk dalam keta je.. wakaka..


Bukan apa.. teringat saya bila nak kawin dulu.. erm.. olih kerana saya nikah jauh.. makanya semua urusan, saya urus sendiri dan dibantu rakan rakan yang hebat..!

Dari sedia baju melayu dan sebagainya, Berbanyak terima kasih kepada rakan teristimewa..
iaitu Manan Bin Selamat serta isterinya Maznah Binti Lip dan kedua dua belah keluarga mereka yang teramat baik dengan saya ini..

ermm.. semoga hidup anda diberkati Allah, amin.. sebenarnya ramai lagi yang turut membantu saya pada masa itu.. yang lain jangan kecik hati ye.. nanti saya senaraikan lain kali.. akeh..keh..

Ok.. semua kamu.. jasa mu ku kenang!

wassalam.

No comments: