May 29, 2010

Minah Rewang.

Hi.. Buat penjaga malam,
Saya baru balik dari 'rewang' ni, penat gak'lah.. yelah... kitakan orang rajin.. tadi lepas 'rewang' kami berborak sakan... saya nak cabut tak leh..nanti kena kutuk lah... bab tak nak campur dengan diaorang.. masa 'rewang tu saya nampak yang berbual je yang banyak.. yang buat keje tu berape kerat ja.. tapi tidak jadi hal lah.. sekurang-kurangnya bolih juga menemankan yang buat keje kan..? Bagus kalau kita suka tolong orang, lain kali orang tolong kita lak..
Cuti Agong nanti ada lagi 'rewang' fuh.. dapat menantu lah dia orang.. saya nak dapat menantu jauh lagi weh.... tapikan takut juga hendak dapat menantu ni.. bak kata orang tua kat sini, takut dapat 'Hantu'.. keh.. keh..
Anak dapat, duit dikikis, kaki gadohhh.. la pulak!
kekadang tu lengkap 'pekeq' siap isap.....!
puh.. kiri..puh...kanan simpang malaikat 44 kata orang tua-tua, jangan la terjadi!
Mata pun dah ngantuk ni.. nak mandi sejuk... ney...! tidur ja lah... pagi mandi kan bolih.. kwahhhh...!
ok,bye good night!



Terima kasih!


Baca Lagi Kesah Fidah!




No comments: