May 28, 2010

MENGEJUTKAN

Salam.

Selamat malam.. aduhai.. ini ada satu cerita menarik dan sedikit mengejutkan.. kerana saya dapat sms dari geng kat luar sini yang ceramah kat saya kenapa saya bolih guna nickname 'papashy', pada member kita tu adalah tak sesuai samasekali..
so.. macam mana? maka terpaksalah saya membatalkan menggunakan nickname papashy.. sedih pun ada gak.. terperanjat pun ada gak.. daripada penerangan dia yang panjang lebar menyokong pendapat dia tu.
Jadi dengan ini saya tidak menggunakan lagi 'papashy',
Bila saya tanya sebagai ganti, dia cakap tak tahu! ko cari sendiri lah.. aku cuma bagitahu pendapat aku saja, pasal nickname tu.. kami berbalas-balas sms.. macam orang bercinta pulak, kejap-kejap tiit.. tiit.. tiit..
Sampaikan my house wife jeling semacam je.. bro..
Tentu dia terkucir perasaan nya tu.. Aku mohon maaflah kat blog aku ni.. pasal dah nak tukar pulak nickname ni..
Logo tu biar dulu bab lum dapat ganti lagi.
ermmm... ada juga orang nak jaga tepi kain aku eey..!
Terimakasih lah zpHD.. atas nasihat ko tu..
see you.. tq.

No comments: