May 13, 2013

Pelabuhan Tanjung Pelepas. [PTP]

Assalamualaikum...

Bab politik sudah habis, siapa yang dipilih untuk lima tahun akan datang, silalah buat terbaik untuk pengundi-pengundi yang telah memilih mereka!

Kepada yang tidak mendapat undi kemenangan, bolihlah melihat kebelakang dan meneliti dimana letaknya kekurangan yang selama ini dilakukan.

Bagi saya orang biasa ini, macam biasa juga kena teruskan kehidupan walau siapa pun yang menang atau kalah..

Ok kali ini saya telah bertukar tempat kerja, saya berkerja di Pelabuhan Tanjung Pelepas, pada 2010 dahulu saya sudah berkerja disini juga iaitu semasa mula-mula saya berjinak dengan blog xaturen ini.

Sesiapa yang tidak pernah datang kesini bolihlah memantau selalu disini.. kerana saya akan memuat naik gambar-gambar terbaru Pelabuhan Tanjung Pelepas atau PTP.

ermmm.. sekian, jumpa lagi.
wassalam.



Terima kasih!


Baca Lagi Kesah Fidah!



4 comments:

Anonymous said...

TAK KAN AKU SORANG YANG MASUK MANA YANG LAIN .... BAGILAH KOMEN.... MISTI TAK TAHU SIAPA NI...

♥xaturen♥ said...

Ini mesti Abang Zul Tg. Piai ni..

Apa khabar sekarang, banyak dapat siakap..?

Anonymous said...

ai... siakap apa?.. dah 2 taun kat tanjung Bin..

♥xaturen♥ said...

ye ke... diam tak diam, udah dua tahun tak kelaut ye.. cepat benar masa berlalu.. ha. ha..