February 25, 2012

Megaupload

Assalamualaikum...
Apa khabar kamu semua disana.? ada apa-apa yang tidak selesa ke.?
Saya harapkan anda semua sejahtera hingga kehari ini.. ha.. ha..
erm.. dan semakin bertambah cantik hari kehari.. juga anda semakin kacak lawa dan gagah..

Namun ada juga yang saya terdengar... dan saya sendiri pernah memuji sesaorang yang saya fikir cantik lawa... tetapi apa jawapan yang saya dapat..? jawapan nya senang.. dia kata ada apa kepada cantik..!
Sekali fikir... betul juga, apalah sangat pada cantik lawa atau kacak segak jikalau orangnya lembab.. erm... tak le saya kata.. tapi apa yang saya dengar begitulah.. saya sendiri pun lembab juga... yelah sebab selalu kena hujan.. hehe..

Tidakle... saya cuma nak memuji otak tokey "Megaupload" yang sensasi tu.. otak dia memang geliga... berjuta-juta dia buat duit tu.... sayangnya apa yang dia buat menyalahi undang-undang...
okey... anda semua buat lah kerja yang tidak menyalahi undang-undang, tak pe lah kalu tak dapat berjuta-juta... cam saya... jadi pekerja biasa, makan gaji bulan.. ingat juga nak jadi tokey.. tp bila tak tau lagi.. tahun depan kut... erm..




Terima kasih!


Baca Lagi Kesah Fidah!




No comments: