January 27, 2012

Rindu Yang Kian Membara.

Assalamualaikum...
Salam hormat dan salam bahagia buat anda yang masih sudi terjengah kat sini deh..
Seperti biasa macam tu jugalah yang saya ucapkan bila memulakan catatan saya dimuka hadapan xaturen ini...
erm.. sebenarnya saya selalu masuk jengah-jengah kat tempat xaturen juga tempat anda juga.. cumanya saya tak tau apa nak tulis lagi dah.. heheheh....
Mungkin dah beku kut.. almaklumlah.. dulunya berblog ni.. hanya ikut-ikutan je.. bab tu macam takde idea lagi nak kecek gapo.. kata oge kelate.. alahai..

Ok lah.. ini nak cerita sikit lah... walau pun terlambat sikit...
bab banjir kat kelantan ni... saya memang tinggal kat tebing sungai kelantan ni.. tetapi berkemungkinan besar selimut saya tak mungkin kena air banjir tu... hehe.. sebab saya duduk kat tingkat 19 P.Mall.... so jangan risau lah saya kalau ada sesiapa yang nak risau kat saya ni..

ermm.. kebetulan saya ada beberapa gambag la yang saya nak kongsi sesama kita ceeewah...


Aliran air sungai yang laju dan berbahaya.


Air melimpah dihadapan Pejabat Kastam.


Pandangan dari Menara Jam Besar.



aaa... dan yg kat bawah ini untuk..






Terima kasih!


Baca Lagi Kesah Fidah!




No comments: