December 16, 2011

Kota Budaya.

Assalamualaikum...
Salam penuh kemesraan! harap sesiapa yang kurang mesra tu, mulai hari ini.. mesra-mesralah dengan orang yang kat kiri kanan anda tu..

Jangan diikutkan sangat perasaan yang cemburu sesama sendiri ke.. atau apa apa sikap yang kurang sesuai tu.. erm... kita ni hidup dikelilingi olih berbagai jenis manusia,
jadi tak mustahil ada diantara mereka sangat-sangat tidak menyenangkan kita.. masa terlalu pantas berlalu, jangan buang masa dengan membebankan diri dengan pekara seumpama itu.
okey... saya baik jangan membebel lebih nanti hujan makin lebat..! ha.ha..

Sudah lama juga saya singgah kat Kota Bahru ini..
Kota Budaya, legenda Puteri Saadong. Kepada sesiapa yang belum pernah datang kemari, silalah bercuti ke Negeri Kelantan ini..

Banyak tempat-tempat yang menarik jika anda bercuti kesini Kota Bahru. Anda bolih jale-jale kat Pasar Besar.. ada macam-macam barang yang menarik minat anda. Hati terpikat dengan Cik Siti Wan Kembang sini.

Datang le jengah kat Bank Pitis, Istana Balai Besar, Bank Kerapu lepas tu sudah lapar cuba test Nasi Kerabu yang popular tu.. Nak berehat kat pantai.? erm.. datang le ke Pantai Cahaya Bulan disebut PCB olih orang sini.

Harap Cik Siti Wan Kembang disini tetap menjaga diri jangan buat seperti suasana berada di Bandar KL.. okey..? faham apa yang saya cakap? nak tahu datang lihat sendiri le.. Kat mana? kat Menara Jam Besar yang baru siap tu..



Terima kasih!


Baca Lagi Kesah Fidah!




No comments: