June 22, 2011

xaturen: I Cant Live Without You

I Cant Live Without You testing! hee...
..ha ni nak sambung testing yang semalam neh.. semalam tak de apa nak buat kan.. saya dok pi test tu test ni... last last hujan turun .. lebat la juge.. beterabur.. semua lari.. mana mana yang duduk kat meja tepi yang cabut dulu..

Termasuk le.. saya ni... tu la sebab dok main ternet free le paunya pasal la..
..sebelum terlambat apa apa hal selamatkan laptop ni le.. yang utama... hehe...
terus tutup laptop dengan cepat-cepat belah, tak yah tunggu kat res tu lagi.. buang masa ja no.. so hari ni bukak xaturen... fuh... jadi cam ni gaya..?
eee.. den pun tak tau la...

Ok apa-apa hal... terima kasih le pada yang sudi dok pi follow saya ye... jap lagi saya pi balas follow... jadi le follow molow... hehe...
okey... ni saya nak buat rempit sikit... tau! jangan la dok marah pulak ye... nanti kalu marah cepat le sesangat jadi tua kerepot..... tak laku le karang kalu lum kawin..! tapi kalu yang dah kawin nanti kerepot bertambah kerepot le jadi nya .. hehe...

Mungkin ada blogger yang tak berapa perasan dengan hal yang cam gini kan.. tak pe ni saya bagi tau le... ermm.. apa tu..? cam ni... erm.. anda tentu biasa terbaca cam ni!

"Ini blog aku.. aku punya suka lah nak buat apa pun..! kalau tak suka bolih belah..!"

ha cam tu lah lebih kurang dia punya tulis.. dan ayat-ayat yang seangkatan dengannya...
memang le tidak salah ape-ape...
haa..? apa dia..?
cukup..!
cukup apa..?
aaaa...?
ooo.... okey..
okey.. saya stop saja, bab ada kawan dan sound, tok sah dok jaga tepi kain orang..! hehe....

eee.... tak salahkan, kalau tolong turunkan kain ketat awek yang seksi kan.. kan..?
dengan niat yang iklas... lagi pun baik hati lagi...!

errr..ada sesiapa nak tolong turunkan kain nenek yang tersingkap ditiup angin..??

Ada sesiape nak...?

Okeh.. sekian, hati-hati lah beblog, memang tiada larangan nak tulis apa pun... tetapi 'sendiri pi fikir le..' bye.. i love u very much... eee..!??
wassalam.




Waaahhh... kah.. kah.. kah..! lawak.. lawak.. kalau orang tu sudah nak tahan sangat, terkencing kat muka.. ha.. baru tau.. ha..ha..



Terima kasih!


Baca Lagi Kesah Fidah!




No comments: