June 10, 2011

Pakaian Seksi Untuk Pasti Suami Puas.

Assalamualaikum... hai.. apa khabar anda hari ni..?

saya baik dan ok je.. tak pening pun.. hanya terasa nak buat gempak sikit hehe..
itu pun kalau ada yang terasa lain macam je cerita xaturen kali ini.. nak tahu ceritanya..? ok ini bab rumah tangga agi.. orang yang belum berumahtangga pun boleh baca no.. tak de hal punya.. erm...
Isteri tak bolih selekeh ketika berada di rumah.

Presden Kelab Taat Suami Melaysia, Fauziah Ariffin mengakui beliau memenuhi keperluan batin suaminya dengan berpakaian menarik dan seksi.

Bukan seperti isteri masa kini yang kebanyakannya tidak melayan suami dengan baik dan hanya berpakaian cantik diluar, tetapi di rumah kelihatan selekeh dan tidak menarik. Pengarah Ikhwan Catering and Restaurent itu juga berkata, isteri mesti perlu tahu peranan mereka yang sebenar!

Okey... hari ini saya nak bersetuju dengan Fauziah Ariffin ini.
Bukannya nak menambah nambah, tetapi inilah yang selalu terjadi.. dan kalau kelab berkata tengtang ini pun bukannya nak mengata sesiapa.. tetapi iklas Kelab ini membebel supaya ada kalangan para isteri yang alpa pada tugas mereka, membetulkan keadaan ini agar tidak menambah punca kerosakan dalam masyarakat.

xaturen tidaklah mahu memberatkan fikiran para wanita semua.. cuma sekadar saling ingat mengigati antara kita.. erm... yang dah kawin ke.. yang belum kawin ke.. bolehlah nanti buat panduan atau peringgatan bila sudah berumahtangga...

Yang menjaga rumah, anak anak, memasak dan sebagainya itu memanglah tanggungjawab isteri, walaupun kita sudah ada orang gaji.. pekara ini perlu juga kita ambil berat, jangan bulat bulat diserahkan pada orang gaji.. isteri mesti kena pantau hal hal seperti ini, supaya suami merasa dia 'Suami yang dihormati'.

Dan paling penting kata Timbalan Presiden Presden Kelab Taat Suami Melaysia, Dr Rohaya Mohamed mengigatkan golongan isteri supaya patuh melayan suami seperti 'pelacur kelas pertama'. hehe.. ada sesiapa yang dapat bayangkan pelacur kelas pertama..? ada..? tak de.?
Kenyataan Dr Rohaya Mohamed memang telus.. pelacur kelas pertama ada bau petai ke..? tak ada kan..? haa.. macam tu lah lebih kurang Dr Rohaya Mohamed tu nak kiaskan.

Tetapi ada juga golongan wanita yang tidak setuju dengan Kelab ini serta kenyataan tersebut.. termasuk Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Dr Mashitah Ibrahim. Juga yang tak kurang sinisnya mengkritik adalah Ketua Putri UMNO, Datuk Rosnah Rashid Shirlin. Begitu juga di laman web, facebook dan berbagai media lagi..

Pada saya tiada apa yang dapat dibanggakan sangat dengan kejayaan kerjaya anda, jika kepuasan si suami tidak diutamakan. erm... kehidupan anda mewah ke.. miskin ke.. terpelajar ke.. berjawatan besar ke.. takde makna jika sang suami berkerut dahi bila bersama..

ok. saya stop kat sini je, kita yang tulis ni pun bukan nya pakar sangat.. harap maaf.... erm..
bye.. jumpa lagi..!

wassalam.



Terima kasih!


Baca Lagi Kesah Fidah!




3 comments:

Anonymous said...

ha... ini baru sedap... jom kita spin ramai ramai.... pada pendapat aku keperibadian isteri bergantung pada suami... suami yang harus membentuk.. kalau kita sebagai suami kat rumah selekeh aje... tapi nak isteri cantik... kan x adil... belikan makeup... walau pun dia boleh beli sendiri... berjamaah.. jadi imam pada dia.. banyak lgi lah...
2. melayan suami seperti pelacur klas pertama...ini maksutnya banyak.. ini aku x setuju... darjat dan martabat isteri adalah paling mulia di sisi suami selagi tidak durhaka... kita bayangkan bakti dan pengorbanannya... sehingga ramai anak... air tangannya membuatkan ramai suami suami di Malaysia menjadi boroi.... bakti nya ikhlas. dibandingkan pelacur... walau pn klas pertama... perbuatan hanya kepura puraan... tu pendapat aku la.. aku ada tengok isu tu dlm berita... 200% aku x setuju.. walau pn presiden kenyataan yang x disertai ilmiah aku x sokong....
halo geng... hulurkan pendapat anda x kira lelaki atau wanita...
zul....

Khidhir said...

dia ni masalah tul la.. ada ke samakan isteri dgn pelacur kelas pertama. mana la org tau pelacur kelas pertama tu camne layanannya secara details. dia pernah ada experience ke.. huh

♥xaturen♥ said...

@: Anonymous
haa.. memang hebat abang punya komen!
saya pun tak leh nak cakap apa lagi.. betul sesangat lah pandangan abang tu..
TQ.

@: Khidhir
memang lah tak sesuai kalau nak disamakan dengan pelacur.. walaupun kelas pertama, mungkin itu hanya contoh yang dia nak bagi orang faham! harap dia berniat yang baik..

Terima Kasih.