May 22, 2011

Pertama Kali Menang.

Assalamualaikum... salam kasih sayang semua.. cewwah!

Tak salah dan memang digalakkan kita kita semua umat ni.. hidup didalam berkasih sayang....
yela... murah murahkan sikit senyuman mu itu... supaya senang hati orang len yang memandang....
Dulu masa saya kecik kecik, ada saorang kakak kat kampung, memang terkenal dengan peramahnya.. sudah le cantik.. asal bersua tak kira di mana, senyumannya lah yang menghiburkan.. ntah sekarang dah kat mana.. walaupun dia tidak kaya dari segi keuwangan.. tapi dia murah senyuman, semoga kakak tu berbahagia selalu.

ada segelintir..... tu, dia pilih orang dulu baru nak senyum.. kalu serebeh je.. dia tak tolih pun.. dia akan senyum pada yang manco.. cantik.. kalu budak serabai atau serabut atau selekeh sory.. dia tak layan.. maknanya senyumannya tidak iklas sesama insan.. hehe... so mulai sekarang senyum lah dengan iklas... jangan risau orang tak salah anggappun... asal anda iklas, tanda hati anda tulus berkasih sayang sesama insan.
okeh...

ini video yang saya bikin, masa tu kat Johor..  just suke suke..






Terima kasih!


Baca Lagi Kesah Fidah!




2 comments:

アヌム ちゃん said...

orang tengok kita senyum pun senang hati :)

♥xaturen♥ said...

@ アヌム ちゃん

sekali hidup kalau bolih, biarlah menyenangkan orang sekeliling.. hehe.. :)