March 23, 2011

Siapa Nak Jadi Lanun Pergi US..!

Assalamualaikum... ermmm.. apa khabar semua? moga hari hari berlalu meninggalkan seribu kenangan manis yang sungguh indah bagi anda semua... itu lah harapan saya untuk anda semua yang masih sudi menjengah kemari..

Besarlah harapan supaya.. negara kita tidak akan menjadi sasaran seterusnya daripada  kuasa demokrasi democratic yang selalu melaung laung kan kebebasan..! kebenaran.! tapi sebenarnya penyangak  dan lanun kepala dua..... hehe.. janganlah anda bersenang hati dengan memenuhkan perut anda yang memboyot tu..

Takala Negara Libya dan rakyatnya semakin panas dengan bahang bom yang dicampakan kearah mereka tu.. berkecai tulang-belulang... bercerai berai kepala dengan badan.. sepertimana yang pernah berlaku keatas Negara Iraq, peluru bom tidak mengenal kawan ataupun lawan..! dia akan meledak dimana saja jika dilontarkan. jadi tidak heran lah sekejap lagi bersepah kepala manusia disebelah pehak peberontak yang menyokong Negara sekutu US akan berkecai...

He..he.. jika nak meniaga memang bagus kalau dengan Amarika atau US tapi jangan sesekali berjanji dan percaya dengan Amarika..! dia ni penyamun atau lanun nombor satu dunia... dia akan bunuh sesiapa saja kalau dia nak.. macam lanun dalam wayang dulu dulu tu.. hehe... lebih baik kita ikut kominis. kominis lagi tak sesuka hati bunuh orang.kan? kominis bunuh orang yang percaya agama secara terang terangan.. tapi kalau ikut Amarika US, bebas berugama... tapi bebas pulak membunuh manusia... eheheh....

Alamak awat la plak saya hari ni dok pi melarat bab politik perang ni semua...?
Jangan la negara kita ni ada banyak telaga minyak... tak kaya pun tak apalah... asalkan jangan anak, cucicit, bakal isteri isteri yang bekecai kepala otak kena bom taiko sendiri dengan sebab salah maklumat seperti di Iraq... sebenarnya bukan salah maklumat pun.... tentera dia apa peduli..? sebab dia dari negara demokrasi,
negara yang memang bebas bunuh orang. Bom dulu salah ke, ape ke, belakang baru cerita..!

oklah.... dah, jangan banyak sangat cerita pasal politik yang dikuasai kepala lanun.. nanti bolih jadi lanun juga, sebab sekarang ni kita ikut ketua lanun. PBB adalah persidangan lanun lanun sedunia di kepalai US.

Yang negara kecik terpaksa ikut juga.. kakah..kah.. ok...ok.. saya bukanya apa ... cuma kesian dengan manusia manusia yang mati kerana bom yang dibuat olih negara negara demokrasi sendiri... wadoh... hasilnya demokrasi bersamaan dengan satu sijil untuk bebas membunuh manusia demokrasi juga... wakakaka.... hebatt.... sungguh uncle sam lanun ni.
sebab itu lebih elok bertuankan Komunis daripada Demokrasi. kerana demokrasi suka berperang! ermm..!!?



Terima kasih!


Baca Lagi Kesah Fidah!




No comments: