August 17, 2010

Saya Nak Hiburkan Anda Semua Sikit.

Assalamualaikum,..
Semoga anda ceria selalu,..
ermm... dipagi isnin ini saya ada sedikit kelapangan,.. jadi tak de tempat len lagi saya nak pergi, kalau tak datang sini kan kan... erm.. begitulah saya dengan dunia saya,.. pantang ada masa sikit,.. mesti kat sini saya akan datang,.. hehe...

erm.. kalu saya nak hiburkan anda semua sikit leh tak,..? tak pe lah.. sekali sekala dengar lagu ni.. hehe.. lagu cinta,.. nak bercinta lagi ke saya ni,.. alahai... anak isteri kat rumah nak letak kat mane bang,...? tp kalu nak kira lelaki boleh kawin tiga kan,.? bagi yang mampu lah kan,.. macam saya ni,... aii... mampu sesangat ni,.. kehkeh..
jangan lah dok percaya sangat,.. tak kan le saya nak wat cam tu,.. walaubagaimanapun saya ni pencinta wanita,..
waaa.... aa..

Lagu nya cam ni,.. lagu lama kut,.. entahlah tak tahu sangat...

Kelap kelip ditengah laut..
Lampu perahu nelayan..
Sembilan ribu bintang bintang..
Sempurna bentuk bulan..
Perhiasan malam...

Panjang-panjang batang pohon kelapa..
Kerang-kerang di pasir putih..
Diantara mereka..
Kita duduk berdua,..
Menyayikan lagu cinta,..

erm.. macam tu lah lagunya,.. hanya sekadar hiburan saja... ok cukup dulu,.. saya nak pegi tenggok kat site kejap.. ok see you...
kalu nak dengar lagu tu klik kat sini,..rindu-aku-rindu-kamu
...



Terima kasih!


Baca Lagi Kesah Fidah!




2 comments:

amira said...

kamu pon mahu jiwang ka?? hehe

♥xaturen♥ said...

ermm... sekadar menghibur, setelah kepenatan bekerja kat panasan mentari,.. hehe..

;p sekolah lain, kerja lain,.. waaa...