December 11, 2012

Hargailah Masa Kamu Yang Ada.

Assalamualaikum.

Apa khabar anda semua? Terima kasih kerana masih sudi kemari lagi ye.. Sejak semenjak ini saya lihat ramai orang sibuk dengan Bola! Tidak kurang juga yang sibuk dengan politik.

Buatlah apa saja yang anda suka dan dapat mengembirakan diri serta keluarga anda. Apa-apa hal, utamakanlah keperluan keluaga anda dahulu ye.. alahai..

Saya..
Saya seperti biasa sibuk dengan kerja yang semakin banyak, sehingga sudah tidak terlarat rasanya hendak buat semua itu. Walaupun segala kelengkapan, tempat tinggal ditanggung beres olih majikan, tapi tumpuan tidak menyimpang seperti orang lain.

Alangkah indahnya jika bolih hidup santai saje.. erm.. jeles juga bila lihat orang yang bolih santai.. mereka ada banyak masa melepak ditempat-tempat yang banyak terdapat di-sepanjang jalan pergi dan balik dari tempat kerja saya.
Walau bagaimana pun saya harap kita dapat menghargailah masa-masa yang ada untuk sesuatu yang lebih berfaedah. erm..

Okeylah.. Hari minggu lepas saya ada membuat satu blog yang mengunakan adf.ly punya ads. Ini hanya percubaan sahaja. Saya tidak pasti pula samada sesuai atau tidak. Kepada yang berminat tu bolih lah pergi keweb adf.ly tersebut.

adf.ly

adf.ly - shorten links and earn money!

Dibawah ini contoh blog telah saya buat.. pada sesiapa yang berminat silalah singgah dan perhatikan, yeaahh... saya tahu anda pun bolih buat kan.... selamat mencuba.


Bolihlah anda kelik link ini untuk ke-belog itu. silakan.. nilahijau.com

Polis pandu laju terbunuh langgar toll..! kasihan..!



Terima kasih!


Baca Lagi Sini!




No comments: