جزاكم الله خيراالجزاء
Salam hormat dan salam sejahtera
buat semua sahabat yang hadir disini hari ini. Tahniah kepada anda kerana mempunyai sikap yang sangat baik iaitu sikap suka membaca. Zaman sekarang orang ramai sudah tidak cenderung untuk membaca lagi, mereka lebih suka menonton atau melihat FB tiktok dan berbagai lagi media yang lebih kepada hiburan mata sahaja.
Baik lah,
kali ini saya ingin memanjangkan maklumat yang didapati dari Lembaga Urusan Tabung Haji. Bagi anda semua yang menjadi ahli Tabung Haji bolih lah meneruskan
Tabung Haji Contact Centre
kini sedang menjalankan soal selidik kepada para pelanggan untuk mendapatkan pandangan dan maklumbalas terhadap perkhidmatan yang diberikan.Borang Soal Selidik tersebut boleh diakses dengan klik pada ayat “KAJIAN TAHAP KEPUASAN PELANGGAN”
Kami berharap dengan kerjasama yang diberikan bagi melengkapkan Borang Soal Selidik ini dapat membantu kami bagi merealisasikan hasrat kami untuk bergerak lebih maju di masa hadapan.
Sebarang Kemuskilan Atau Pertanyaan Sila Hubunggi:
Tabung Haji Contact Centre.
Talifon: +603 62071919
Email : th-info@lth.gov.my
BORANG MAKLUM BALAS TABUNG HAJI. Dibawah ini disertakan borang memberi maklum balas anda kepada Lembaga Urusan Tabung Haji.
Kongsikan Cadangan dan Maklum Balas Mengenai Perkhidmatan Tabung Haji.
klik link dibawah untuk isi borang maklum balas.
Bacaan Al'quran Al'karim 30 Juz Lengkap
Terima kasih! Jumpa lagi
Baca Lagi Kesah Fidah!
No comments:
Post a Comment
errmm..
~ Yang merah itu saga, yang lorek itu kendi. Yang indah itu bahasa, yang baik itu budi. ~