June 29, 2010

Foto Bola FIFA 2010

Salam sejahtera semua!
Oleh kerana saya sekarang kat mamak rest'
Maka, dapat lah saya selitkan foto-foto yang saya kira menarik untuk tatapan sahabat semua yang masih sudi lagi menjengah kat blog tidak seperti nya ini! isk.. isk.. sedih..
Kalau kat umah tak dapat lah nak buat semua ini... sebab ternet saya dah over load dah.. kalau setakat corak-coret tu boleh le gagah.. bukannya gagah kuat! tapi gagah merangkak-rangkak.. kekadang naik angin juge.. tapi oleh kerana iman saya masih menebal lagi, saya sabar le banyak-banyak..
bak kata orang tua-tua pondok.. sabar itu baik untuk kesihatan! ye le.. kalu tak sabar, mudah marah.. nanti darah tinggi! kan tak sihat..
Saya harap sahabat pun jangan le cepat marah ye..
dan kalu baca corak-coret saya kat blog ni.. jangan ambik perhatian sangat.. hanya untuk orang yang berkenaan saja.. kalu yang tidak berkenaan jangan dok ambik hati sikit pun ok..
Kata orang lagi, rambut sama hitam, tapi cara penulisan lain-lain.. dik kerana sebab lain la kita kena baca, kalu sama saja tak payah le baca..kui2 (pinjam sapa ni ha?.. kui3..) jadi mai la selalu kat blog saya ini.. sebab saya tulis ini datang dari majoriti isihati orang kampung! tidak usah malu le.. (memang saya orang kampung cek oi..) cuma dia orang tak de tempat nak luahkan atau atas sebab-sebab lain.. jadi saya jadi peantaran kat dia orang.. yang elok-elok saja.. yang tidak elok tu dari saya sendiri..

p/s kalau sahabat bukan kumpulan yang saya cakap tu, sila abaikan saja.



A Brazilian fan waves the national flag during the FIFA World Cup South Africa 2010 football match between Brazil and Chile in Copacabana Beach in Rio de Janeiro, Brazil on June 28, 2010. Brazil won 3-0.



An octopus named Paul sits on a box with decorated with a German flagand a a shell inside on June 29, 2010 at the Sea Life aquarium in Oberhausen, western Germany. Paul's task is to decide in favour of one of the shells hidden in boxes with the flags of Germany and Argentina (L) and to act thus as oracle for the upcoming quarterfinal match of the FIFA Football World Cup between the two countries on July 3, 2010 in Capetown, South Africa. Paul, who had predicted well the result of four matches earlier in the tournament, this time decided for Germany.


Brazil's midfielder Kaka tries to control the ball during the 2010 World Cup round of 16 football match Brazil versus Chile on June 28, 2010 at Ellis Park Stadium in Johannesburg. Brazil won the match 3-0.
Lisa Mueller (L), wife of German player Thomas Mueller chats with singer Alessia Walch (R), girlfriend of German defender Dennis Aogo as they watch the 2010 World Cup round of 16 match Germany vs England on June 27, 2010 at the Free State stadium in Mangaung/Bloemfontein. Germany won 4-1.


 Brazil's striker Luis Fabiano (C) tries for a chance on goal as (L to R) Chile's defender Ismael Fuentes, Chile's midfielder Arturo Vidal, Chile's midfielder Carlos Carmona and Brazil's midfielder Gilberto Silva eye the ball during the 2010 World Cup round of 16 football match Brazil versus Chile on June 28, 2010 at Ellis Park Stadium in Johannesburg. Brazil won the match 3-0.


A Brazil football supporter holds up a sign cheering on Brazil's midfielder Kaka during the 2010 World Cup round-of-16 football match between Brazil and Chile on June 28, 2010 at Ellis Park stadium in Johannesburg.

No comments: