June 12, 2010

KAMPUNG

Salam.
Hari ni Hari Sabtu, dah banyak hari saya tidak buat entry.!
Bukan tak nak buat.. tapi saya rasa entry saya berat-berat kut.. atau you all tak
minat baca entry saya yang terlalu kekampungan.. hu.. hu. dah tentu orang Kampung nak tulis apa lagi.! Ok.. kali ini saya tak mahu buat entry berat yang terlalu tegak bendul.. Kan saya ni baru berapa ari saja berblog ni kan. kan.. Dan.. andai
nya kau pergi dulu sebelum ku.. tunggu lah aku kat guard room sana..! Bukan macam itu.. seandainya ada yang berminat dengan entry yang berat sikit, saya dah terpikir nak buat blog yang lebih sesuai nanti! Yang akan mengutarakan isu semasa dari penilaiyan orang kerdil atau persepsi luahan hati orang biasa seperti saya ini. ada sahabat saya menegah saya menulis menentang kerajaan takut kena tangkap, saya mana menentang gomen..! I want to write something that happened around me, other writers are many reasons not to write like me. I just leave comments and I have never lied to anyone else. so many people out there who like me, but they can not speak to the public for their own reasons. buat saya, saya tulis tu atas sebab nak meluahkan pendapat saya saja, dan tidak dipengaruhi olih mana-mana pehak pu. Jika orang Kampung baca pun. tentu mereka setuju dengan apa yang saya tulis tu. Hanya mereka tidak ada masa nak mengomel pekara itu semua, kata mereka apa tu.. 'buat buang karen.. saja.' tak apa lah saya lungkan masa buat komen macam tu. Tunggu lah blog baru saya itu.. kat blog xaturen ni saya hanya hendak berkawan dengan semua orang, i love you'll.. so jangan ambik ati kalu selama ni tulisan saya mengancam jiwa raga you! penutup kata .. ini ada pantun siket, buah pala, buah tomato, ambil galah bawak lari.. kalau mengaji rajin-rajin, kalau kerja kuat-kuat, kalau tido jangan la lewat.. keh.. keh..
ada lagi... putri santubung, putri sedendang, kalu begaduh sampai ke pagi, selalu dok tenung, selalu dok pandang, blog you'll semua menarik hati..
wassalam.

No comments: