July 13, 2010

awek tu bau petai la,... woooo hooooo!

Assalmualaikaum! salam sejahtera semua!
Makan ape tadi tengah hari? saya makan sambal petai ikan bilis,.. fuhh,... memang sodap..
ada bau petai tak? wakaa kaa. petai.. memang kegemaran saya no...
kalu orang bujang,.. tok sah makan la.. baik lelaki ke pompuan ke,.. banyak ulam lain leh makan!
lagi-lagi remaja perempuan tu... kuatkan semangat jangan makan sikit pun, bab bau nya memang kuat...
Kalu girls makan juge... hey...
alamak.... awek tu bau petai la,... woooo hooooo!

jahanam program ,..... ok lah,... merepek sikit tak apa kan..? jangan merempit.... tau..! bahaya,..
pesan le pada kekawan ke.. anak sedare ke... adik-adik ke... jangan la dok pi merempit.... kalu tebongkang sapa yang susah...? dari dua jari tapak kaki... sampai 19 tahun umur,.... berapa ribu duit Emak Ayah habis nak bagi sekolah dan makan! tak bebaloi... kalu mati... ye tak? ni saya pun dok risau juga,... anak-anak makin membesar... kat depan saya, pijak semut pun tak mati,.... punya sopan,.. belakang tak tahu lah pulak?

ooh.. Ya Allah kau peliharalah anak-anak aku, dan perjalanan hidup mereka, dari sebarang bencana! amin,....

Oleh kerana saya rasakan ini semua menarik, jadi saya tolong sampaikan kiriman e-mail dari seorang sahabat, supaya dapat kita sesama menhayati nya betapa ada orang yang sangat kaya!
Mana tahu ada sesiapa nak tempah kereta yang macam itu juga! dipersilakan hubungi saya ok,...
cuba lah lihat sendiri,..
salah silap harap maaf je la....

Alkesah.. ada le seorang anak Bapak! seorang Arab, telah mengrim e-mail buat Ayahda nya, di negeri Arab.  Anak arab tu baru saja berada diluar Negara kerana belajar,
so dia pun rindu la gamak nya kat Pak diye...
macam kita juga kalu duduk jauh kan... ooo Pak.... kat sekolah kita yang baru ni, kat KL besar dan luas la Pak.., Pak sayang abang tak..? Pak belikan Honda X5 ok.. kalu tak lenguh la.. kaki Abang tau..! cepat sikit Pak ye... kawan-kawan ramai pakai moto... ermm.... cam tuu... la..

Dear Dad
Berlin is wonderful, people are nice and I really

like it here, but Dad, I am a bit ashamed to arrive at my college with my pure-gold Ferrari 599GTB when all my teachers and many fellow students travel by train.

Your son, Nasser

The next day,
Nasser gets a reply to his e-mail from his dad:

My dear loving son,

Twenty million US Dollar has just been transferred
to your account. Please stop embarrassing us.

Go and get yourself a train too.

Love, your Dad.
--------------
DUBAI

2 comments:

mrWann said...

petai best pe..huhuhuh

:p

♥xaturen♥ said...

kat kg. banyak petai,. cuti Raya mesti balik ni....!

p/s ingat Raya je,.. :)