April 09, 2011

Blog Syok Sendiri

Assalamualaikum...
Salam sejahtera semua..
..yang jauh yang dekat semoga anda semua sentiasa berada didalam suasana yang aman dan tenteram selalu disamping orang tersayang..!
erm.. macam tulis surat pulak ye..? Semoga sahabat yang selalu komen 'Tanpa Nama' juga berbahagia selalu bersama tugas tugas yang menimbun tu..! keh.. keh..

Semalam saya ada singgah kat satu blog yang jengah kat shout box saya, kat situ ada tersenarai blog atau pun bagaimana nak categorykan blog abda! bila saya perhatikan.. saya tak yahu pulak saya berada di senarai yang mana satu.. sebab tak ada pulak yang sesuai dengan susana blog yang saya bina ini.. last saya komen dan letak blog saya ini dalam senarai blog perasan ataupun blog syok sendiri.. a.. keh.. keh..
Ye lah kan... saya pun main tulis ikut suka hati saja pun.. tak tahu hujung panggkalnya kan.. kan..?



Nak tulis yang berat berat.. manalah saya tau...! ok.. ni nak cerita saya ada pergi kat Pantai Cahaya Bulan.. ramai nya manusia kat situ.. betul ke nama tu..? kebetulan perut belum isi lagi.. berenti saja terus tuju warung lah dulukan..
pekena makanan kat situ.. sekali bayar bolih tahan juga harganya.. ahh.. tak kesahlah... sekali sekala..kan.. pastu jalan jalan kat tepi pantai... ermm.. tak ada apa yang seronok sangatpun... tak tahulah pulak kenapa saya rasa macam tu..
yang nampak ombak memang membadai pantai.. tak sesuai nak mandi kut.. sama seperti pantai Desa Rhu kat Kota Tinggi.. pantai curam.. pemandagan kira ok juga..
Last last nampak orang jual layang layang.. eee.. macam nak main je...
Saya manalah sesuai main layang layang tu lagi.. kelakar pulak nampak orang tua main kat situ.. yang bestnya bila berurusan dengan orang Kelate kecek Kelate sokmo..
Mek mek kelate comey comey belako dey... ha..ha..
Mau tidog tak lena nanti..

No comments: