March 30, 2011

Hujan Memanjang Kat KB Ni..

Assalamualaikum...
Apa khabar anda semua minggu ini?
Semoga minggu ini telah telah menepati seperti mana yang anda rangcangkan! buat saya minggu ini agak mendung sikit, sama seperti keadaan cuaca yang mendung saja.. kat bandar KB ni... memang hujan.. tak pagi, petang tentu hujan.. pagi tadi paras air sungai K agak tinggi, arusnya laju sangat.. ermm... jangan lupa pada sesiapa yang mengendalikan pengankutan air tu.. harap sediakan lah 'Life Jacket' secukupnya ok!
Petang tadi hujan lagi.. mungkin paras air makin naik dan laju arusnya.. saya pun tak pergi lagi.. hujan.. eee basah, sejukkk... yang bukak gerai kat bandar tu, tak payah risau pasal air lagi... air mencurah curah turun.. he. he. saya menyelinap celah hujan pergi beli 'tapau' untuk makan malam. tapau dah makan, tapi rasa lapar lagi ni.. camna ni..?

ok.. olih kerana hari hujan saya terperap je kat bilik.. malas nak gi mana mana, so jari jemari ni gatal dok wat laman 'xaturen search machine',.. tak keje.. lah katakan, saya tak lah ikut format yang diberikan.. maknanya saya dak daftar pun kat situ.. tapi saya try buat sendiri tanpa ada 'account' he.. he.. jangan pak cik google mengamuk sudah le.. dengan rela hati ni.. so pelawa lah tuan tuan try test cuba dulu... taip lah apa apa.. dan tekan... anda akan automatik dibawa ke laman 'xaturen search machine'... tapi anda bolih kembali semula dengan menekan "Back" le.. atau click banner 'xaturen' kat sana.. sila cuba!


aha... ni nak bagi tau lah ni.. walau pun saya tau, semua dah tau.. saya ni kan peramah..! saya serta kan link untuk pigi kat 'google coustom search' tu.. bolih lah tuan tuan cuba buat, semua disediakan, tapi kalau bolih try buat cam saya! perasan.. lah tu..

1 comment:

♥xaturen♥ said...

xaturen search dh rosak dh diblock google