August 05, 2010

xaturen berehat sememntara waktu.

Assalamualaikum,.

Salam sejahtera dan salam hormat selalu,..
Untuk pengatahuan semua... saya terpaksa berehat dari semua aktiviti berbloging untuk sementara waktu ini,..

Saya macam sedih juga lah.. tapi apa boleh buat,... buat sementara ini.. masa tidak mengizinkan... jadi saya hold dahulu bab berblog ini,..

Dengan ini blog 'xaturen.blogspot.com' akan membisu sehingga kesatu masa yang belum dapat dipastikan lagi,..
ermm... saya bermohon kemaafan jika selama saya berbelog ni telah melukakan hati sesiapa,..

okey... hati-hati selalu,.. selamat berblogging dan semoga saya dapat segera berblog semula,..!

Salam ceria untuk anda semua,..
Wassalam.

3 comments:

NARDtheNERD said...

ehhh.
nak pergi mane?
baru nak berkenalan.
hehe.

Yuni Aisyah said...

jgn lame2 sgt pergi tu...cept2..yuni dah x bz nie..dah bleh tgk kamu selalu..hehe...

nnti kalo dah x bz singgh la blog cik yuni tau..=)

mode : exam dah slesai..horraayy..!!hehe

amira said...

harap dapat seleseaikan perkara2 yang xaturen kena selesaikan cepat2..
bersama pula dengan kami semua di sini..