November 29, 2017

Apa Erti Mimpi Ini. - Perdana Menteri Malaysia - Dato Najib -

Assalamualaikum...

Salam bahagia dan salam ceria selalu..
Maafkan saya sebab sudah lama tk update blog saya ini. Seperti biasa saya masih okay dan masih sihat walafiat...
Dan seperti biasa juga.. sebab kesibukan masa.. atau kekurangan masa .. jadi campur dengan kekeringan idea... so terbengkalai saja blog ini...

Okay maafkan saya..
Entah macam mana.. nak jadi cerita.. malam tadi saya bermimpi bertemu dengan Dato Seri Najib Bin Tun Razak.
Ermmm... saya terbangun.. dan terfikir.. apakah tafsir mimpi saya ini...
Ini lah pertama kali bermimpi orang kenamaan paling besar.. saya bersalam dengan Dato Seri Najib.. dan bertanya khabar... dan dengan gaya orang berkelibar beliu menjawab beliu sihat dan baik saja.

Memang saya nampaklah wajah dia dengan jelas, lagi pun bukan ke selalu kita lihat kat tv jadi memang jelas pertemuan dalam mimpi itu.
Tak tahu pulak apa maksud disebalik mimpi saya itu.. harap-harap ia memberi makna yang baik bagi diri saya.

Tolong bagi tahu saya apa erti mimpi saya ini, mungkin anda dapat membantu saya dalam memahami mimpi pelik ini.

jumpa lagi. wassalam..









Page on facebook :-  burdibird.
Go to burdibird facebook

YouTube channel :-  burdibird.



Terima kasih!


Baca Lagi Kesah Fidah!



3 comments:

dottwin.com said...

Thu,28 November 2019

Datok Najib Tun Razak bukan lagi perdana menteri...
perdana menteri sekarang ini.. adalah Tun Dr Mahathir Muhamad.

Pati politik Mahadhir sekarang adalah BERSATU dan bergabung dalam Pakatan Harapan (PH)

Unknown said...

Sekarang ini pula giliran Tan Sri Muhidin Yasin pula yang menjadi Perdana Menteri Malaysia.

Namun sekarang ini juga wabak virus corona melanda Malaysia dan dunia.
Wabak virus yang sangat bahaya.
Corona virus atau sebutan lain.. covid-19

♥xaturen♥ said...

Sekarang ini pulak Dato Sri Anuar Ibrahim pulak giliran jadi PM.. Malaysia.