May 04, 2013

Undilah Barisan Nasional [UMNO]

Berjuang bersama Umno, Undikah Barisan Nasional BN untuk bangsa dan negara!

“Melayu ialah majoriti. Tetapi kerana berpecah kepada tiga, sekarang ini kita bukan majoriti lagi. Besar kemungkinan orang Melayu jadi puak kecil dalam parti yang tak begitu berkuasa.

“Jadi akhirnya kita juga akan rugi. Bukan nak kata bangsa lain tak bolih beri perhatian, tapi orang Melayu kena ingat, kalau nak pertahan bangsa, kenalah bangsa tu sendiri yang dipertahankan. Tak logiklah nak suruh orang Cina atau India yang buat. Kemenangan orang Melayu dalam PRU-13 akan datang adalah amat penting!

Bersatulah didalam ikatan perjuagan yang satu, sertailah Umno undilah BN biar suara Melayu ada kuasa, jangan berpecah! nanti bangsa sendiri yang rugi, jika ada kekurangan dimana-mana adalah adat kehidupan, ingat melayu hanya ada suara bergabung saja yang menjadi benteng perjuagan bangsa!

SELAMAT MENGUNDI! SERTAI UMNO, UNDILAH BARISAN NASIONAL!


edited09/11/20





Page on facebook :-  burdibird.
Go to burdibird facebook

YouTube channel :-  burdibird.



Terima kasih!


Baca Lagi Kesah Fidah!



7 comments:

♥xaturen♥ said...

Selamat Mengundi Kepada Semua Rakyat Malaysia, jadilah pengundi yang bijak, hanya memilih yang baik untuk bangsa dan negara..

Anonymous said...

UNDILAH BN . PAKATAN RAKYAT BANYAK MENCETUSKAN SUASANA TIDAK SELAMAT KEPADA WARGA MALAYSIA. TINDAKAN MEREKA TERLALU AGRESIF BAHKAN KDG KDG TIDAK WARAS. BN AMAT RASIONAL DALAM SEMUA TINDAK TANDUK N YG PASTI BN MENJAMIN KESEJAHTERAAN RAKYAT. PR BANYAK MENCETUSKAN DEMONSTRASI YANG MERBAHAYA. PR TIDAK SAYANGKAN MALAYSIA, MUNGKIN PR SANGGUP GADAIKAN NEGARA KEPADA BANGSA ASING DEMI KEPENTINGAN DIRI. PR JUAL RAHSIA KESELAMATAN NEGARA KPD ANASIR LUAR.

Anonymous said...

KITA UMPAMAKAN KITA NAIK FLIGHT/ KAPAL TERBANG. ADA DUA KAPAL TERBANG A N B. K/T A PILOT YANG PUNYA BANYAK PENGALAMAN MEMANDU. TETAPI K/T B BARU JE PERTAMA KALI NAK PANDU BWA PENUMPANG .ATAUPUN PILOT K/T B ITU AMAT CETEK PENGALAMANNYA PANDU K/T. YANG MANA SATUKAH KITA PILIH UNTUK NAIKI K/T ITU ? SUDAH TENTU LAH K/T A YANG PILOTNYA SUDAH MAHIR DAN BANYAK PENGALAMAN . SO UNDILAH BN .

Anonymous said...

SAMA SAMA ISLAM TAK YAH LAH SALING MAKI HAMUN SESAMA KITA. ISLAM MELARANG KITA MAKI HAMUN SESAMA ISLAM WALAUPUN ATAS DASAR POLITIK.
TAPI HAIRAN KENAPA MASIH ADA PIHAK POLITIK YANG SUKA MAKI HAMUN , MANCACI PIHAK YANG SATU LAGI, SEDANGKANA PIHAK SATU LG ITU TIDAK MENCACI ATAU MEMAKI HAMUNNYA.
JANGAN GADAIKAN AGAMA DEMI KEPENTINGAN DIRI . FOKUSNYA NAMPAK SUDAH LARI DR ASAL ( ISLAM ) . NAMPAK KE ARAH MENGEJAR DUNIA FANA, PENGARUH , PANGKAT, KEKAYAAN.

♥xaturen♥ said...

Terpulanglah kepada kebijaksanaan rakyat! samaada mereka terpengaruh atau tidak dengan pembohongan pembangkang dalam berkempen.

Kata putus akan diketahui sedikit masa lagi, semoga kebaikan tetap menyebelahi kita.

Rakyat yang akan menerima kesan atas pilihan mereka untuk lima tahun lagi.

Anonymous said...

ada tak di antara kawan kawan komenter yang boleh creat kan style musik untok keybord yamaha...

♥xaturen♥ said...

Cepat ya masa berlalu... Nah sekarang ini pulak Dato Sri Anuar Ibrahim pulak dapat giliran menjadi Perdana Menteri..

Hebat Kan masa..? Masa menjadi saksi perjalanan peradaban manusia...