May 09, 2013

Keputusan PRU-13 - 2013.

Assalamualaikum...

BN kembali menang! ini seperti yang sangat-sangat diharapkan olih semua yang menyokong BN tentu nya. Hanya ucapan tahniah kepada Dato Seri Najib Razak. Walaupun menang, tetapi Dato Seri Najib rasa terkilan dengan sikap politik perkauman yang berlaku pada PRU-13 ini.

Saya ada rasa terkilan sendiri kerana BN kalah di Gelang Patah! semoga penyokong Pas dengan Keadilan cukup merasa bangga diatas kemenangan DAP di Gelang Patah. Walaupun ada beberapa kawasaan Pas kalah teruk! kemana DAP menghilang ketika Pas memerlukan sokongan rakan kongsi.?

Saya harap Pas serta Keadilan dapat tidur lena kerana bantuan mereka membuatkan DAP semakin banyak menambah 'kerusi'.

Seperti yang saya cakap selalu, Melayu memang mudah lupa, dan jangan heran suatu hari nanti Melayu dah kurus kering diMalaysia, air liur melelih melihat kebangkitan DAP serta DAP akan menguasai semua hal didalam Malaysia. Melayu yang undi DAP walau apa alasan sekalipun, bersedialah dengan undi mereka pula yang akan menentang kamu semua mentah-mentah suatu hari nanti!

Dalam temu bual siaran radio, jika ada siapa yang turut mendengar, seorang wanita Melayu ada menyebut bahawa pengundi Cina 'cerdik', tetapi dia tidak menyebut pasal pengundi Melayu, namun kita dapat meneka apakah gelaran bagi pengundi Melayu yang mengundi DAP kan? Jadi yang mengundi DAP walau apa alasan adalah..???

Bak kata Ustaz Azhar Idrus: Ikat tali ditekok.. naik moto duduk atas hendel.. kalu mu dok paham lagi..

OK lah...
Tahniah kepada Pas/Keadilan atas bantuan mulia anda kepada DAP.

Sekian, salam hormat.
wassalam.


edited09/11/20





Page on facebook :-  burdibird.
Go to burdibird facebook

YouTube channel :-  burdibird.



Terima kasih!


Baca Lagi Kesah Fidah!



No comments: