September 25, 2011

Hari-Hari Mendatang Yang Penuh Cabaran.

Assalamualaikum...

Haa.. ape khabar anda semua..? Semoga anda sihat sejahtera disamping orang-orang tersayang, pejam celik.. pejam celik.. tetiba je usia sudah meninggkat! woi... sudah meninggkat sangat oi..

Tu la.. kekadang orang sebut dengan bahasa kasarnya.. tak sadar diri kut.. he.. he.. tapi itu untuk orang yang berperangai muda walaupun sudah tua kan.. kan.. tapi yang ini untuk saya maksudkan kita tak perasan yang usia kita semakin hari semakin meningkat tua!

Bila sudah berumur ni banyaklah yang perlu saya fikirkan untuk memenuhi minda yang semakin sensitif dengan keadaan sekeliling kita. Tentang politik la.. tentang alam sekitar la.. tentang PERKASA la.. dan bermacam-macam yang terpaksa kena fikirkan..!

eemm... ehem.! macam ni semua orang rasa cuma tak nak cakap je kan? kan?..
ok.. kalau orang tak nak cakap biar saya cakapkan.. tapi jangan sangka yang bukan-bukan pulak dengan saya yang lemah ni.. saya ni kan peramah terlampaukan.. akeh..keh.. jangan aksi terlampau dah le..

Ok.. suka tak suka, usia semakin meningkat.. apa nak kata lagi.. cubalah berusaha kearah yang lebih terbaik, terbaik untuk diri sendiri, juga buat yang terbaik untuk orang-orang tersayang.
eemm.. cukup dulu bual kosong untuk kali ini, sudi-sudi lah kemari, jangan malu jangan segan.. letak lah komen barang sekati dua.. he.. he..

Kat sini ada saya kepilkan satu alamat web yang bolih kita download video dari youtube, khas untuk kekawan yang belum tahu lagi web ni.. saya pun baru jumpe web ni.. he..he.. ketinggalan ke saya ne..?
Walaupun gitu anda kena melintasi iklan dahulu.. cuba lah..

Jumpa lagi, wassalam.

Download Youtube Videos



Terima kasih!


Baca Lagi Kesah Fidah!




2 comments:

Anonymous said...

isu layan suami seperti pelacur klas pertama klua lagi..... apa reaksi ko?... tulis jgn x tulis......dia tukar tajuk pulak (klab taat suami)..

♥xaturen♥ said...

Macam-macam orang zaman sekarang ni... pelik lah aku woi...