April 18, 2011

Dah Lupa Azam Tahun Baru?

Assalamualaikum...
Salam berbahagia semua.

Harap semua anda sekalian baik-baik saja disamping teman seperjuagan ye...
Hari ni panas terik sangat.. mana bolih tahan.. kalu macam ni selalu..
Mau terbakar badan... ok... dah tak de apa lagi nak merapu..
oh ya.. pada sesiapa yang telah berazam pada awal tahun 2011 dulu tu... masih ingat lagi ke azam tu..? hahaha... jangan-jangan dah lupa kut..!

Baru bulan empat takkandah lupa azam yang telah dibuat kan.. kan..
Saya tahun 2011 tak ada apa azam pun.. macam selalu jugak sering dok ingat nak berenti rokok.. tapi tak jugak berenti...!

Last 2011 tak payah berazam nak berenti lagi.. akeh..keh.. hisap sampai hangit.! walau cam mana pun saya tak le kuat sangat hisap rokok.. agak-agak je.. bab takut juga cepat mati kerana rokok bro...

Susah anak dan isteri saya nanti... yang paling risau tang anak-anak.. bab isteri tak le kesah sangat.. cepat je dapat pengganti kan..kan.. erm...
Yang tidak sedapnya tu.. orang merokok adalah orang 'bodoh' eee... betul ke ni...
ok lah dah penat ni.. nak tido la pulak...sok nak kje lagi..

Sekian. wassalam.



Terima kasih!


Baca Lagi Kesah Fidah!




2 comments:

dyea irdina said...

hahha..mmg la 99% lelaki tiap kali azam mesti ada bab nak berenti rokok..pas tu azam tu akan dibawa ke taun depan plak..sbb cik soami sy pun sama..tp itu ari dia ada mkn niquatin yg dlm duk iklan tu...menjadik...mmg dah takde bau rokok cuma sekali sekala klu kuo ngan kawan2 je baru ada bau rokok balik..kesimpulannya selagi lelaki berkawan mmg suah nak benti sbb pengaruh kawan tu terlalu kuat

♥xaturen♥ said...

biasa juga cuba makan sejenis daun, konon ubat menghilang rasa nak merokok..erm.. tp, nampaknya pokok tu makin rendang bab takde org nak gangu dia.. hehe..