October 26, 2010

Bola ajaib..! sekuat manakah anda cemburu?


Semakin kuat bola ini bergerak, ertinya sekuat itulah perasaan cemburu anda..!
Jika bola ini langsung tidak bergerak, bermakna anda tidak cemburu kepada pasangan anda.!

erm... jika bola ini bergerak kesemua arah dengan agak pantas.. fuuh.. anda hampir cemburu buta. cuba kurangkan pergerakan bola ini ye..
ala emak kawinkan aku.. haa... bagaimana tahap cemburu anda tu.?
aii.. takan tak gerak langsung..! betul ke..?


4 comments:

y@n@ M!B said...

gerak dgn lmbt dan tersekat²...haha...eh tp ai ni kuat cemburu daaaa~ >_<

♥xaturen♥ said...

Pada pandagan saya sendiri... ermm.. bola tu gerak agak pantas kesemua arah.. kah.kah..! fuuyooo..! saya kuat cemburu ke? alahaii..

Yana,
kira2.. belum kuat cemburu lagi le tu.. hehe..

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

aku seorang yang cemburu

♥xaturen♥ said...

yah... kita semua mempunyai perasaan cemburu..! tapi nak cemburu pun biarlah bertempat dan ada hadnya kan.. jangan inaya pasangan kita, sebab terlebih cemburu.. hehe..

@b.r.u.t.a.l.s.o.l.o
tak sangka lah... you pun ada perasaan cemburu.. ermm..