August 15, 2010

Salam Ramadhan Almubarak.


Assalamualaikum,

Salam sejahtera dan salam penuh kasih mesra dibulan yang mulia ini, untuk anda rakan dan sahabat yang masih sudi datang kemari walaupun saya tahu anda semua dah kepenatan belajar, bekerja dan berpuasa juga.

Sama seperti anda saya juga agak capek sikit dimasa ini,.. maklumlah saya dah bekerja jadi tanggungjawab tetap kena teruskan juga seperti biasa,.. jari jemari ni pun rasa mulus saja nak tip tap katsini,.. namun saya gagahi juga kerana kemahuan berbuat begini lebih kuat dari terus tarik selimut dan berdenkur.. zzzz...

Sekejap lagi mungkin saya dah berlayar kealam ghaib tanpa menutup alat electronic ini.. hehe..
Saya bersyukur kepada Allah kerana masih dapat berpuasa dan berbuka dengan hidangan yang sesuai dengan kemampuan saya. Kebanyakan juadah saya main tunjuk kat bazar ramadhan saja,.. kekadang tu tak terkawal pulak tangan dan jari dok tunjuk suruh saya beli dan angkut bawak balik kat umah,.. eee jahat juga lah tangan saya ni tau,.. apa lagi nampak ayam bergolek sekor-sekor kat atas bara api tu,.. pergh,.. dia punya bau,.. memang sodap, ayam panggang bermadu lah katakan,..

Saya kalau kat bazar tu tak boleh lama-lama, mau kurang pahla posa saya ini,.. sudah lah kuih muih, lauk pauk bebagai jenis,.. buat terliur saja,.. ermm.. tambah-tambah yang jual dan yang membeli kat situ pergh... satu hal, eyy... comey dan lawa pulak tu.. eee mana boleh tahan,.. hehe.. jadi,.. cepat beli, cepat balik wakaka..


ermm... okey,.. selamat bersahur dan selamat berpuasa.
Jumpa lagi. wassalam.

4 comments:

amira said...

selamat berpuas ye..~~..hehe

♥xaturen♥ said...

mesti puasa,.. tak bek kalu ponteng puasa,..

;p salam sejahtera!

miss faten said...

xaturen, mata tu kena jaga :PP puasa kan ?? tapi jgn bulan puasa sahaja mata dijaga, bulan2 lain jugak kena istiqamah jaga mata :DD


by the way, selamat berpuasa yee :))
kejarlah pahala banyak2 jom :D

♥xaturen♥ said...

ha.. itu le.. nanti kalu saya pegi bazar, saya ikat mata ni dengan sapu tangan, cam zoro gitu.. hehe..

;p ermm.. miss faten,
awak datang le berbuka puasa kat sini ye..!